Faceți căutări pe acest blog

marți, 23 iunie 2009

Super-interviu Mircea Diaconu

Am avut zilele trecute ocazia sa citesc in editia tiparita a revistei Playboy un interviu genial al actorului Mircea Diaconu. Sincer, de cand a intrat in PNL si chiar a devenit senator PNL de Arges, in ochii mei scazuse cota alarmant pentru actorul Mircea Diaconu, pe care l-am admirat dintotdeauna, considerand ca este unul dintre marii artisti pe care i-a dat scena teatrului romanesc. Asta deoarece eu cu PNL-ul suntem ca argeseanu' cu olteanu'... Pur si simplu nu-i sufar pe idiotii dracului (apropo, DNA, multumesc pentru treaba cu Libertatu!).

Dar mi-am schimbat total parerea. M-am bucurat ca un copil ca politica nu a reusit sa-mi fure idolul din copilarie, Mircea Diaconu. Are o gandire extraordinar de sanatoasa, a ajuns la 60 de ani si are multe de povestit, de fapt eu unul am capatat putere de a-mi continua proiectele doar dupa ce am citit interviul! Nu pot reproduce prea mult din ceea ce a scris, deoarece nu am revista in fata, iar pe site-ul oficial nu e decat o parte, dar va rog, daca aveti posibilitatea, aplecati-va asupra acestui interviu! Va va fascina!

http://www.playboyromania.ro/articol.php?id=1247

2 comentarii:

Apostolu spunea...

Singurul lucru notabil facut de Mircea Diaconu in ultimii 20 de ani a fost ca s-a inscris in PSD :)

Canguru' spunea...

Poate prin noua alianţă se poate spune că a îmbrăţişat doctrina PSD, pentru că el de fapt este liberal. Şi nu oricare, ci preşedintele PNL Argeş!