Ziua perfectă

Pentru mine, ziua perfectă ar trebui să arate aşa:
- o oră de jogging la prima oră a dimineţii
- o cafea tare cu 2-3 bucăţele de ciocolată Poiana cu alune
- 10 minute de frecat pisoiu' (Suzi, Kitty sau Shani, după caz)
- 30 de minute de Facebook
- 2-3 telefoane primite de la cele mai apropiate rude şi cei mai de suflet prieteni (unu', care mai e...)
- un film la Mall
- un banc bun
- o melodie bună
- cel puţin o juma de oră de mers cu maşina (mă linişteşte mult) ascultând, de preferat, Kiss Kiss In The Mix, cu DJ Yaang şi OliX
- să bată Dinamo
- un meniu la McDonald's
- fro' 100 de pagini citite dintr-o carte bună
- o seară romantică cu persoana iubită (indiferent care o fi aia)

Azi vreau să bifez cât mai multe, măcar jumate, că ştiu că pe toate nu am cum. Oricum, sunt zile, săptămâni, poate chiar luni când nu bifez niciuna... Tot ce ştiu sigur e că, la anul, ziua asta va fi perfectă cel puţin dintr-un singur motiv: simetric - 11.11.11.

PS - Bancul l-am aflat aseară, deci se poate pune:
El şi ea stau faţă în faţă. El e cu pixul în mână şi cu o agendă în faţă:
- No: flori ţi-am luat (bifează cu pixul)... La Mall te-am dus (bifează)... La film te-am dus (bifează)... La restaurant te-am dus (bifează)... Cadou ţi-am luat (bifează)... Apăi, io te trec futută!

Comentarii

MIȘTO BANCUL ! CHIAR TARE ! OARE FEMEILE FAC LA FEL ? DAR IA STAI PUȚIN ... CARE DINTRE EI ERA CU PIXUL ÎN MÂNĂ ?
Canguru' a spus…
El, clar! Ce bine ar fi sa faca si femeile la fel! Dar eu cred ca barbatul ar accepta de la flori
Andrei Răduţu a spus…
Penal:))...frumoasa descrierea zilei tale perfecte:)...salutari:)
Canguru' a spus…
Merci Andrei! Duminica placuta
Ileana Andrei a spus…
Ziua perfecta e sa faci cat mai multe si diverse lucruri cu cei dragi, in locuri speciale si spectaculoase....perfectiune nu exista, asa ca...e o lectie la care invat sa ma multumesc cu ce am sperand la mai mult :-) Ce ai facut de ziua ta?
Canguru' a spus…
Le-am facut aproape pe toate, mai putin filmul (fiindca nu m-a atras nimic), Mac-ul (fiindca atunci cand am vrut sa comand, a venit un angajat nou si a luat comanda celui din spatele meu, ignorandu-ma complet; iar eu am plecat fara sa ma enervez de ziua mea) si, bineinteles, seara romantica (fiindca)
EmaPirciu a spus…
Deci... o juma` de ora de jogging ca si asa mai am putin si mucegaiesc, n-are rost sa am si febra musculara. Si prefer Magic FM. In rest, cred ca zilele noastre perfecte seamana. Eu as merge si la aerobic in apa seara, dar asta e pentru fete. Bancul? E tare, pacat ca a trebuit sa il citesc de vreo 3 ori ca sa ma prind.
Canguru' a spus…
Ha, ha, ha, Ema! Macar acuma stii ca, daca dupa un buchet de flori urmeaza si o invitatie la cafea, sa refuzi, fiindca esti luata in vizor sa fi trecuta printr-o agenda!
Ma bucur ca pe lista zilei tale perfecte este si o victorie a lui Dinamo!
Aerobic in apa? Asta e din categoria ''Pentru fete, ca sa le placa barbatilor''. Pe ce post se transmite in direct?
EmaPirciu a spus…
Nici nu am vazut partea cu Dinamo. Eu ma multumesc cu o intalnire cu Casillias. :P De Dinamo nici nu-mi pasa.

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!