1 Mai, bere, fotbal, mici


Mai ceva ca de Ziua Bărbatului, nu? Ei bine, aceste oferte de nerefuzat vin la pachet duminică, la Piteşti, în Piaţa Primăriei, începând cu ora 14. Drumul Mingii, campanie a producătorului de bere Timişoreana legată de finala Cupei României la fotbal, face un popas la Piteşti.

Ce e Drumul Mingii? 2.400 km, 40 de zile, 35 de localităţi. Este o acţiune de promovare şi susţinere a fotbalului adevărat, acel fotbal curat făcut pentru suporteri, nu fotbalul de la televizor, pigmentat cu scandaluri şi cu, obligatoriu, Gigi Becali. 1.000 de români duc mingea cu care se va juca finala Cupei României, prin dribling, la picior, de la Timişoara la Braşov. Doamne, cât m-am ofticat că am auzit târziu de această campanie, fiindcă aş fi vrut şi eu să o car pe un traseu, cât de mic...

La Piteşti, duminică, ajunge mingea. Cu ocazia asta, fostul mare fotbalist Rodion Cămătaru va fi amfitrionul distracţiei din Piaţa Primăriei. Din câte am înţeles, vor fi ceva evenimente, scăldate de râuri de bere. Toate, pentru suporterii obişnuiţi, aşteptaţi în număr cât mai mare. Din păcate, spaţiul nu permite şi un meci demonstrativ, aşa cum s-a întâmplat în alte oraşe.

Pentru mine, venirea caravanei la Piteşti are o dublă semnificaţie. În primul rând, abia aştept să mă revăd cu Radu, responsabil cu promovarea evenimentului din partea 2activepr, cu care am petrecut trei săptămâni senzaţionale în 2008, la Campionatul European de fotbal din Austria şi Elveţia. Dar, despre asta, o să scriu luni sau marţi. În al doilea rând, mă bucur să fiu prezent la un eveniment care promovează finala în care deja Dinamo, echipa mea de suflet, s-a calificat :P

Comentarii

Andrei Răduţu a spus…
Foarte tare:). Sa inchini un pahar si noua celorlalti fani ai fotbalului:).
Canguru' a spus…
Asa o sa fac :))
Ileana Andrei a spus…
Vin si eu daca e cu mici! Shit am uitat, nu mai mananc carne :-)
Canguru' a spus…
Nuuu, legumeee!!!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!