Tango Master



Ok...! Să încep cu vestea cea mare: am câștigat locul 1 la Tango, la concursul dedicat amatorilor, din cadrul marii competiții Dansul Florilor! Drept urmare, ne-am ales cu aplauze, diplome, medalii și privilegiul de a efectua dansul învingătorilor!

Deși avem decât trei luni de când facem dans, eu și Oana, partenera (care era să mă părăsească), am reușit să depășim cupluri care fac dans de zeci de ani! Cum? Prin originalitate. Adică, am prezentat elemente pe care, de obicei, juriul nu le vede în concursurile adevărate, fiindcă aici se dansează anumite stiluri. De exemplu, tangoul care e prezent în genul de competiții ca și Dansul Florilor, e unul țopăit, care aduce prea puțin cu tangoul pe care îl vedem noi prin filme, cel argentinian. Și tocmai aici am surprins, fiindcă la ce ne-a învățat Fredy (fostul mare dansator Alfred Schieb), noi am adăugat multe elemente de pe net!

Eu și Oana am mai câștigat două locuri 3 la Rumba și Merengue și un loc 4 la Vals lent. Nu-i rău pentru niște începători... Chestia e că ne-am ambiționat foarte tare și acum vrem ca la anul să avem câte o coregrafie super-beton la toate dansurile: tango, rumba, cha cha (preferatele noastre), salsa, samba, vals lent și vals vienez!








Comentarii

Anonim a spus…
Felicitări!
Ați fost niște frumoși! Mult succes și multă originalitate pentru anul viitor ;)
Canguru' a spus…
Merci, Ada! Fiecare cu talentul lui... :D
Oana a spus…
Imi pare rau sa va spun, dar eu sunt talentata si la dans, si la scris! Si la multe altele
Geocer a spus…
Felicitari, talentosilor! N-ati spus ca dansati si voi, ca poate veneam sa va vad!
Geocer a spus…
Aaa, si o observatie : nu trebuiau sa va lase sa concurati la >30 de ani, ca Oana are o varsta prea frageda pentru aceasta categorie!
Canguru' a spus…
Oana ca Oana, dar de Ema si Fluturas ce mai zici, ca si ei au dansat tot la plus 30. Ei, saracii, ar fi vrut la categoria lor, dar le-a spus Fredy ca dansul lor este imbatranit
Canguru' a spus…
Dar asta nu i-a impiedicat sa castige la Merengue, unde au fost cei mai buni!
anamaria nedelcoff a spus…
Felicitari pentru timpul pe care-l acordati noii activitati, pentru ca stiti sa va distrati si ptr ca ridicati dansul la nivel de arta! La cat mai multe medalii!:)
Geocer a spus…
Ema la >30? Uite cum se apropie de varsta mea. Babuta!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!