Vodafone spamerul (2)

Continui azi seria sms-urilor primite de la Vodafone în cursul primei părţi a acestui an cu o serie de cugetări şmechere, de tip "Cristina & Paul". De la prima postare şi până acum, am mai "încasat" şapte mesaje de la Vodafone, cu Personalităţi ale României, dar le-am dat eject imediat. Interesant este că cei de la Voda tot speră să mă (ne) prindă în plasa lor şi să le plătesc (plătim) un abonament lunar de circa 1 euro pentru inepţiile pe care le debitează ei, şi încearcă mereu cu o săptămână de probă. Dar n-au cu cine... N-au cu cine, mă!

CUGETĂRI
- Dacă tăceai, necombinat rămâneai
- Bonusul de dar nu se caută la minute
- Bonus la bonus trage
- Chiar şi cea mai lungă relaţie începe cu un număr de telefon luat
- Îi dai să dea un bip şi el îţi ia tot smartphone-ul
- Combinatorului îi stă bine cu telefonul
- Viaţa e ca un cod de reîncărcare. Nu ştii dinainte cum o să fie
- Scrie sms-ul cât e cald
- Combin, deci exist!
- Drumul spre haosul discotecii este pavat cu sms-uri combinatorice
- Nu te pune cu omul fără credit, că o să-ţi dea multe bipuri

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!