Jack's night (3)

CAPITOLUL 3
SUD-AMERICANUL TALPĂ IUTE

"Don't drink and drive" 
William Shakespeare (sau un vorbitor de limbă engleză, nu știu...)

E rândul meu s-o smulg pe Nadia, deși aș fi stat în prinsoarea ei până dimineața! Dar l-am auzit în treacăt pe MC-ul petrecerii anunțând intrarea pe scenă a trupei Vița de Vie, asta după ce m-a pierdut pe mine din vedere. În fugă, apuc să-i spun "rusoaicei" mele că am găsit o cheie auto mai devreme, atunci când ea căuta ceva pe jos. Tocmai când mă pregăteam să îi anunț descoperirea, ea mi-a zis că și-a găsit jucărioara, astfel că am rămas cu cheia în buzunar.

- Și ce vrei să facem noi în mașina aia? mă întreabă exuberantă Nadia.
- Facem o plimbare, ne întoarcem, parcăm mașina la loc și aruncăm cheia, îi vărs repede planul întocmit pe loc.
- Păi nu ai băut whiskey?
- Suficient cât să am curajul să fac nebunia asta!

Apăs pe telecomanda cheii și farurile unui SUV licăre de trei ori scurt. Trecem printr-un gard viu, sărim o bordură, evităm "la mustață" o baltă și ne trezim în fața unei minunății de Porsche Cayenne!

- No shit!
- Bă, ești nebun? mă aprobă Nadia, care nu are nicio reținere și se urcă în viteză pe locul din stânga, al șoferului, frecându-și palmele pe genunchi de bucurie, nerăbdare și curiozitate.

Rămas prost cu cheia în mână, stau câteva secunde să compilez, apoi ridic din umeri, ocolesc botul impunător al monstrului negru și mă urc spășit pe locul din dreapta.

- Dar tu nu ai băut? întreb și eu, mai mult ca să mă aflu-n treabă.
- Jack, Cayenne și adrenalină într-o singură noapte. Oare ce mi-aș putea dori mai mult? mă repede Nadia, smulgându-mi cheia din mână.

"Mda, chiar... Oare o mai fi ceva ce ți-ai putea dori?", dar nici nu am timp să-mi duc gândul până la capăt, că sunt lipit de scaun și mă cuprinde brusc amețeala. Nadia a demarat în forță, ca un avion pregătit să decoleze. În câteva secunde traversăm orașul și ieșim pe autostradă, prilej pentru șoferița care mi-a furat mașina să ducă acul kilometrajului la 250!

N-avem prea mult timp de conversații, pentru că radioul urlă la maxim piesa "Fie ce-o fi" (hmm, ciudată potriveală), iar Nadia aruncă și ea în aer tabloul fonic cu țipete extaziate și bătăi cu mâinile în plafon. În schimb, din fericire trecem neobservați de două echipaje de Poliție, iar în mai puțin de o jumătate de oră parcăm "paprika" fix în locul din care am luat-o.

- Ai să vezi tu ce ai să pățești pentru asta, mă amenință Nadia exact în momentul în care pătrundem în club. Pe scenă, Delia cântă "Ipotecat", prilej de o nouă amenințare, de data asta prin gesturi, primită de la Natașa mea. Apoi, cu gesturi de Calamity Jane, îl țintește pe băiatul de la bar cu degetul arătător și strigă:

- Barman, dă-mi un pahar de whiskey!
- Dar de ce doar un pahar și nu o sticlă întreagă, se aude o voce din spatele nostru, apoi amândoi cădem inerți la pământ, loviți în moalele capului de câte o sticlă de Jack!

- va urma -

PS - Join tomorrow for the last episode of Young And Restless

Comentarii

EmaPirciu a spus…
Nu doar ca nu e minoră, dar are clar mai mult de 18. Si eu care credeam ca o sa pleci acasă asa cum ai venit. Încep sa mă supăr când mă gândesc că s-ar putea chiar sa te distrezi fără sa platesti in fantezia asta
Canguru' a spus…
Fantezie, da :)) Dar de ce ar trebui sa plătesc, când Love Is For Free?
EmaPirciu a spus…
Love, not sex. Ala costă
Carmen a spus…
Ne placeee si nu vrem sa se termine..
Canguru' a spus…
:)) Merci! Si eu care credeam ca trebuie sa închid povestea asta, sa nu devin plictisitor...

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!