Dupa 6 ani...

In ultima perioada imi omor timpul inainte de culcare cu un nou joc pe telefonul mobil, este vorba de Brick Breaker: http://www.digitalchocolate.com/games/mobile/brick-breaker-revolution.html
Mai pe intelesul tuturor, este acel joc in care trebuie sa te pazesti ca mingea de pe ecran sa nu treaca de tine, cel care manuiesti un fel de paleta. Nu este o noutate, decat poate ca a aparut si pe mobil acest joc, numai ca pe mine m-a prins extrem de tare si adorm pe la 2-3 noaptea din cauza lui.

In afara de recordurile pe care vreau sa mi le bat continuu, mai este o motivatie pentru care nu prea ma mai despart de acest joc: mi-aduc aminte ca in vara anului 2003, atunci cand am venit eu la TOP, pe atunci doar un saptamanal care era mai mult oficiosul firmei PIC, toata lumea juca Brick Breaker! Toata lumea avea timp liber atunci si era bataie pe putinele calculatoare din redactie, ca sa jucam acest minunat "game". Eu, Claudiu Dita, Monica Sandu, Marius Cristescu, Ovidiu Oprea soferul, Dan Artarus, Sebi Din sau secre Ramona incingeau tastele, spre disperarea lui Jingao si a lui Liviu Facaleata, aflat cu biroul alaturi de redactia noastra. Ce vremuri, imi amintesc cu nostalgie, cu toate ca au trecut doar 6 ani! Sau e mult de atunci?

Pe vremea aceea nu eram atat de disperati niciunul dintre cei enuntati mai sus. Numai ca pretentiile au crescut, saptamanalul a devenit cotidian, apoi au aparut numeroasele reviste, clubul FC Arges, televiziunea si, nu in ultimul rand, reteaua de hypermarketuri. Asa a ajuns sarmanul Liviu Facaleata, un om pe care l-am stimat enorm pentru puterea sa de munca si loialitate, sa plateasca pentru niste greseli amarate pe care le-au facut pana acum 99% dintre cei implicati in fotbalul romanesc. Dar, negustorul neprins...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!