Se alege prafu' de FC Arges?

Nu sunt un mare fan al clubului FC Arges, dar dat fiind faptul ca timp de mai bine de 10 ani, in doua perioade, m-am ocupat ca jurnalist de viata acestei grupari, mi-am facut o multime de prieteni si relatii si chiar m-am legat afectiv de multi angajati, fie ei fotbalisti, antrenori sau oameni obisnuiti ori din conducere, nici nu-mi este insensibil ce se intampla acum in Trivale.

Cu Cornel Penescu in inchisoare, cu presedintele Cristian Minca suspendat, cu locul nesigur in viitoarea editie a Ligii intai, cu antrenorul de geniu (parerea mea) Ionut Badea aproape plecat si cu alti jucatori care stau cu bagajul la usa (Cristi Tanase, Catalin Doman, poate si altii), nu-i vad un viitor prea stralucit echipei FC Arges. Sigur, acum un an a mai avut o evadare in Liga a II-a, dar atunci era altceva, se puneau bazele unei noi echipe, se lua de la zero totul si chiar pot spune, pana la un moment dat, ca a fost benefica experienta ligii secunde.

Acum este insa altceva... Daca nu e retrogradata, fara sprijinul financiar si moral al lui Penescu s-a vazut ca FC Arges nu poate face mare lucru. A batut pe Rapid si Dinamo, e adevarat, dar asta doar din entuziasm, in rest nu a facut mare lucru... Daca e retrogradata, atunci eu zic ca va fi si mai greu! E aproape imposibil ca dupa o asemenea lovitura si fara sprijinul puternic al unui patron (nici nu se stie cat va mai dori el sa investeasca la club, iata exemplul lui Gigi Becali), e imposibil sa se mai inceapa o noua reconstructie. Valorile se vor duce, din spate vine cate ceva, dar e greu sa faci o echipa competitiva cu juniori, asa ca prevad un viitor sumbru pentru FC Arges. Daca nu scapam de aceasta perioada neagra, cred ca 5-6, pana la 10 ani, FC Arges se va zbate in mediocritate! Pacat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!