Ajax, echipa Europei

Sunt mândru! Zilele astea mă simt împlinit din punct de vedere fotbalistic, deoarece marile mele iubiri sunt într-o formă extraordinară! Dinamo are 4 victorii şi 2 egaluri în 2010, e echipa momentului în România, iar Ajax Amsterdam este echipa momentului în Europa! Poate în lume! Cum e posibil aşa ceva, m-aţi întreba?

Ei bine, lăncierii mei sunt de neînvins! Practic, de la jumătatea lunii ianuarie şi până acum, Ajax al meu a învins tot în campionat! Are 10 (zece) victorii consecutive, cu golaveraj 30-2!!! Singurele echipe care i-au dat gol au fost PSV Eindhoven şi Waalwijk, dar au fost nişte amărâte de goluri de onoare, pentru scorurile de 4-1 şi 5-1. Ultimele cinci meciuri au consemnat victorii cu 4-0, 4-0, 3-0, 4-1 şi 5-1. Ce Real, ce Barca, ce Manchester sau Lyon? Ajax e cea mai tare, are cele mai multe goluri marcate în campionatele din Europa - 85 de goluri!

Problema la Dinamo şi Ajax e... cât le ţine? Pentru că se ştie că sunt două echipe cu mari fluctuaţii de formă. Deocamdată e bine, dar titlul se joacă pentru amândouă. Ajax a redus la 4 puncte diferenţa faţă de Twente, iar Dinamo la 2 puncte de CFR. Visul e departe...

Comentarii

Geocer a spus…
Si eu sunt mandru pentru ca FC Arges merge din ce in ce mai bine si se indreapta cu pasi mari spre Liga I.
Canguru' a spus…
Parcă ţineai cu Albota! A, stai că ştiu: ai văzut că FC Argeş are violet şi, gata, te-ai făcut fan!

Mai bine căutai o echipă care se numeşte şi Flacăra, are şi culoarea violet...
denis a spus…
da, ajax a avut mereu o pepiniera de talente. pacat ca a scos-o juve din europa league. dintre echipele mele de suflet, doar sevilla si psg (aici situatia e dura rau)schiopateaza. in rest, barcelona, sampdoria si besiktas merg fosrte bine

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!