"Sunt stelist de mic"

Am văzut la ştiri că jucătorul din Liga I pe care-l admiram cel mai tare, Mihai Răduţ, s-a transferat la Steaua, deşi eu îl doream cu ardoare la Dinamo. E, asta e viaţa, omu' a ales cu sufletul. A declarat că e stelist, aşa că nu putea să meargă la rivala de moarte.

Însă a făcut o greşeală capitală, aşa cum fac toţi fotbaliştii fără cap: declară pupând stema noii echipe că "Sunt stelist de mic"! Ce prostie mai mare să faci asta nu există! Aşa a făcut şi Dodel Tănase şi asta nu i-a atras simpatia fanilor, fiindcă o simplă declaraţie de dragoste nu e de ajuns. Degeaba spui că iubeşti Steaua de mic, dacă randamentul tău e mai bun în cluburi, decât pe teren. Fanii nu vor ierta asta şi vor taxa întotdeauna prestaţiile cu fluierături. Apoi, cine ştie, poate te accidentezi, poate nu te adaptezi, iar clubul va fi nevoit să te dea la altă echipă sau să te vândă, Cum mai poţi tu, Răduţ sau Tănase, juca cu această etichetă de "stelist" pusă? Trebuie să fii tâmpit să declari aşa ceva. Uite la Pleşan, el e exemplul cel mai clar. A declarat că e stelist de mic, iar acum clubul pe care l-a iubit îi dă un şut în cur. Bine-i face!

Sincer, la alte echipe nu am auzit astfel de declaraţii, decât oarecum voalate. Ce să le ceri însă fotbaliştilor? Creier mic sau deloc!

Comentarii

Geocer a spus…
Cand am citit titlul, am crezut ca tu esti stelist. Uitasem sa tu tii cu "campioana unei mari iubiri"

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!