Bună seara, prieteeeeniiiiiiii !!!!! Bună seara, Pitești!

Cică vine un rocker la Dumnezeu:
- Doamne, te rog, coboară din nou pe pământ! Vino printre noi!
- Bine, tinere! Ne vedem pe 18 septembrie la Pitești!

sau

Cristi Minculescu, într-una din zilele lui libere, la pescuit, prinde peștișorul auriu.
- Domnu', domnu'! Aruncă-mă înapoi în apă și-ți voi îndeplini trei dorințe.
Stă Cristi Minculescu și se gândește, îi salvează viața peștișorului, apoi zice:
- Prima dorință: să cânt Din Nou Împreună cu Iris. A doua: să încep turneul de la Pitești. Și a treia: să ne iubească lumea.
După câteva minute, iese peștișorul cu un ditamai afiș și zice:
- Mi-am permis să umblu puțin la ultima dorință. Veți fi nemuritori!

Da, oameni buni, se întâmplă! Pe scenele rock din România se va auzi din nou celebrul strigăt de luptă "Bună seara, prieteeeeeniiiiii!!!". După trei ani de pribegie, cea mai bună trupă rock românească din toate timpurile își va recăpăta identitatea. Fiindcă, hai să fim sinceri, Iris fără Cristi Minculescu e ca Bon Jovi fără Jon, ca Aerosmith fără Steve și, ca să fiu puțin mai dur, ca Nirvana fără Kurt. N-a venit încă momentul să ne amintim că "A fost odată Iris"!

Mi-am permis să introduc concertul celor de la Iris la Casa de Cultură a Sindicatelor (ah, ce mă zgârie pe creier! Tot n-am scăpat de denumirea asta?) cu două glume. M-oți crede nebun, dar pentru mine Cristi Minculescu rămâne Dumnezeul rockului autohton. Întoarcerea lui pe scenă e un eveniment în toată regula, mai ales că au circulat atât de multe zvonuri cu privire la ieșirea lui din muzică încât această revenire era cu totul și cu totul necesară. M-am uitat recent pe lista spectacolelor din orașele mari ale Europei și am descoperit că nume extrem de mari concertează cu casa închisă chiar dacă soliștii au vârste de 60, 70 de ani. Și atunci, de ce să nu ne mai bucurăm și noi de puținele legende pe care le mai avem?

Turneul "Din Nou Împreună" va debuta pe 18 septembrie la Pitești, un motiv de mândrie atât pentru noi, cât și pentru Cristi Minculescu și, așa cum sugerează chiar numele, este o sărbătorire a faptului că trupa revine în fața publicului în formula în care s-a consacrat. Primul oraş pe harta va fi Piteşti, oraşul de suflet al lui Cristi Minculescu, care într-o declaraţie recentă spunea că: "Deşi multă lume nu ştie, eu sunt născut în Piteşti şi am locuit aici până la vârsta de 13 ani. Tatăl meu era inspector de finanţe şi, din cauza jobului, a trebuit să ne mutăm în Craiova, când eu aveam 13 ani. De oraşul asta mă leagă primele amintiri frumoase din copilărie când, desculţ, jucam fotbal cu prietenii pe acelaşi teren pe care juca şi Dobrin. Stăteam şi ne uităm la el să-i învăţăm schemele”.

Cine nu îşi aminteşte versurile pieselor precum “Baby”, “Nu mă uita”, "De vei pleca” sau “Strada ta”? Cristi Minculescu şi IRIS invită toţi piteştenii să retrăiască alături de ei, timp de aproape două ore, cele 4 decenii de succes, într-un show pentru toate vârstele, de la nostalgici până la generaţia tânără.

Biletele se găsesc la casa de bilete a sălii de spectacol, în reţeaua magazinelor Germanos, Orange, Vodafone şi Diverta sau online pe www.iabilet.ro.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!