M-am ars!

Ce face un nefumător atunci când în jurul său mai multe persoane trag cu nesaţ din ţigări? Îşi face de lucru cu mâinile... Se joacă ori cu pachetul de ţigări al partenerului, ori cu scrumiera, ori cu bricheta! În cel de-al treilea caz, jocul uzual este aprinderea şi stingerea flacărei sau apăsarea pe tasta de emitere a gazului... Dar ce se întâmplă atunci când bricheta este de tip "aprindere directă", iar idiotul o duce la nas ca să simtă mirosul gazului? Vă închipuiţi?

Ei bine, idiotul sunt eu şi am păţit-o ieri. Fiindcă nu aveam ce face, am vrut să miros puţin gaz, numai că bricheta s-a aprins direct, iar eu mi-am pârlit nasul! N-a fost mare lucru, doar m-am speriat îngrozitor pe moment, după care am început să miros a porc pârlit! Cel puţin, bine că nu risc să râdă lumea de mine pentru că îmi ies fire de păr din nări...

Râdeţi, râdeţi... Mai ales voi, fumătorilor... Asta probabil e un fel de răzbunare la glumele pe care le făceam când eram mai tânăr, atunci când măream debitul gazului şi fumătorii îşi pârleau genele şi sprâncenele...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!