Turismul moare cu zile...

Nu numai imobiliarele, construcţiile, comerţul şi producţia (adică 90% din economia şi aşa firavă a României) mor încet-încet pe criza asta nenorocită, ci şi turismul. Ieri, într-o discuţie avută cu cineva care ar fi dorit să meargă la începutul lunii februarie în Egipt, am aflat că nu poate indiferent de banii pe care este dispusă să-i plătească! De ce? Pentru că nu s-au strâns atâţia oameni cât să se formeze un charter pentru Sharm-El-Sheich!

Incredibil, e pentru prima oară în viaţa mea când aud aşa ceva! Şi chestia este extrem de serioasă, pentru că tipu' care a oferit informaţia am înţeles că e mare manager la o agenţie de turism din Bucureşti!

Vă vine să credeţi că dintr-o ţară cu sute de mii de potenţiali turişti, nu s-au strâns câteva sute să meargă în Egipt? Şi oare câte alte destinaţii vor fi anulate...

Am văzut şi o ştire la televizor cum că la vară, pe Litoralul românesc vor fi preţuri de două ori mai mici la cazare şi servicii decât anul acesta! Nu prea cred, dar cred totuşi că mai multe persoane vor renunţa din cauza banilor la destinaţiile exotice (Spania, Turcia, Grecia şi altele mai exotice), în favoarea unui sejur ieftin şi mai modest. Sunt însă curios să văd şi dacă va fi acelaşi trafic infernal week-end de week-end către mare...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!