Animalule... care eşti?

Ultima oară când am râs cu gura până la urechi a fost când am participat la un joculeţ în grup, la seminarul GENERALI de acum aproape două săptămâni. Este foarte haios şi puteţi să-l încercaţi şi voi, asta în cazul în care nu-l cunoaşteţi deja. Totul este să respectaţi regula, una foarte simplă, pentru a avea rezultatul scontat. Dacă îl faceţi într-un grup de prieteni va fi şi mai distractiv, pentru că vă veţi amuza de răspunsurile pe care le-aţi dat fiecare.

A. Scrieţi pe o hârtie, unul sub altul, şase animale domestice sau sălbatice.
B. Nu vă gândiţi prea mult, înşiraţi-le rapid, aşa cum vă vin în minte.
C. Apoi adăugaţi în dreptul fiecăruia explicaţia. Pentru exemplificare, am să vă ofer varianta mea de răspuns mai jos:

1. PISICĂ - Aşa vrem să fim în aparenţă.
2. URS - Aşa suntem în realitate.
3. IEPURE - Aşa vă vede şeful.
4. CÂINE (roşu) - Aşa suntem în societate.
5. SURICATĂ - Aşa suntem în pat.
6. VARAN - Aşa suntem în familie.

Bineînţeles că punctul 5 ne doare pe toţi. Poate-mi spune şi mie cineva cum se comportă suricata în timpul actului sexual! Unii zic că e un animal inteligent...

Comentarii

Logatu a spus…
Presupun ca suricata e foarte rapida! :))
Canguru' a spus…
Bine ca n-am nimerit iepure, ca alti colegi de-ai mei!

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!