Change... ya, ya!

Hip-hop-ul e o chestie grea! Dacă nu te pricepi, mai bine n-o faci. Din punctul meu de vedere, dacă o melodie nu te face să-ţi mişti capul ca un câine de pluş sub luneta maşinii, aceea nu are ritm de hip-hop, şi dacă nu are ritm, atunci e praf! Puţine sunt cântecele care mă fac să trăiesc hip-hop-ul la maxim şi care mă obligă să dau sonorul la max, şi cea mai nouă dintre ele e Change, a lui George Hora, featuring surioara lui Kamelia şi Puya, cel cu capu' rotund peste care a pus fes. Ya, ya...!

Comentarii

Radu a spus…
Desi imi place si mie mizeria asta de melodie, nu e deloc hiphop. Puya a fost o singura data cu adevarat in bransa: "Tupeu de borfas", daca mai tii minte...
Canguru' a spus…
Te cred, acum esti fan Don't Miss Missing You! Si eu as fi in locul tau :P

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!