Cât poate economisi un român?

Ieri am vrut să pun nişte mărunţiş în puşculiţă, dar am constatat că nu mai am loc. Ursuleţul se umpluse. Cam de vreun an pun acolo monedele de 1, 5 şi 10 bani care-mi rămân prin buzunare la finalul fiecărei zile.

Curios să văd cât poate să economisească un român bănuţ cu bănuţ, m-am apucat de numărat: 14,73 lei! Adică vreo 3 euro! Într-un an! Iată adevărata forţă a leului nostru!

Acum, după ce mă simt un mic nabab, am o dilemă: să-i schimb la bancă sau să-i păstrez pentru un eventual protest financiar la benzinării sau la Finanţe...

Comentarii

Oana a spus…
Asta da dilema!
Geocer a spus…
Buni! Poti sa bei 2 beri la cafegiu.ro

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!