JURNAL DE CĂLĂTORIE (8): Declarații de la conferința de presă

Mourinho: "Cel mai important trofeu al carierei"
- Pentru mine e cel mai important trofeu al carierei, fiindcă este ultimul. Așa gândesc acum. Sigur, Liga Campionilor este mai mare, dar acum simt ceva sub piele, ce este un sentiment fantastic. Pentru echipă înseamnă multe, să câștigăm un trofeu european, să te întorci în Liga Campionilor, să joci Supercupa Europei, să completăm puzzle-ul egalând Ajax și având toate trofeele în vitrină acum!

- Ieri nu am vrut să ținem conferința de presă fiindcă am vrut să ne pregătim noi înșine, psihic. Lumea continuă, trebuie să ne vedem de treburile noastre și sunt de acord cu decizia UEFA de a se juca meciul. Dacă ne gândim din alt punct de vedere, ne întristăm și nu ne mai putem bucura. Normal că, dacă am putea schimba ceva dacă nu am fi luat trofeul, am face-o imediat pentru a se evita tragedia. În final, ne-am făcut doar datoria, ne-am concentrat doar asupra meciului.

- Este foarte dezamăgitor ce i s-a întâmplat lui Zlatan. Această noapte trebuia să fie fantastică pentru el, pentru orașul lui, pentru cei de pe acest stadion. Îmi pare foarte rău că el nu a jucat în finală. Dar a jucat în cârje, alături de ceilalți în cârje, s-au agitat, au țipat. Așa că au jucat pentru noi, dar în alt fel.

- Câteodată, în acest sezon, am avut impresia că suntem cea mai slabă echipă, că eu sunt cel mai slab manager, dar când mă uit la câte am câștigat acum, că ne întoarcem în Liga Campionilor, că vom merge la finala Supercupei, nu mai contează că am terminat al doilea, al treilea sau al patrulea. Am fost pragmatici și am câștigat ce ne-am propus.

- Dedic victoria familiei mele. Avem un cod doar între mine și membrii familiei mele, iar unele semne făcute nu trebuie interpretate, sunt doar între mine și ei.

- Poate că finala viitoare voi pierde cu 3-0. Dacă spun ceva despre mine acum, știți că sunt superstițios și nu vreau să vorbesc, voi pierde această calitate a mea, de a nu pierde finale.

Bosz: "A fost un joc plictisitor"
- Normal sunt dezamăgit, am jucat ca să câștigăm. Nu am văzut Ajaxul pe care îl cunosc, jucând fotbal de calitate și dominând. Nu am avut șanse de poartă, a fost un joc plictisitor din partea ambelor echipe, care a început cu un gol luat din nimereală, cu un șut deviat. Apoi a fost dificil, am mai primit și al doilea gol imediat după pauză...

- Nu am fost deloc buni azi, cea mai mare ocazie a fost a lui Neres, când puteam reduce scorul;

- E o mare diferență în felul fizic în care au jucat cei de la Manchester. Nu a contat atât forța, ci cum îți folosești trupul, un lucru din care trebuie să învățăm. Poți să fii puternic, dar dacă nu ai mingea, nu ai ocazia să o arăți. Este un aspect al jocului la care au fost mai buni;

- Tinerii mei jucători nu au fost obișnuiți să joace finale, dar vom fi mai puternici sezonul următor, dacă vom rămâne în actuala formulă. A fost un moment bun din care să învețe lucruri noi;
- O să rog FIFA și UEFA să nu mai jucăm finale în această zi (un jurnalist israelian i-a amintit că tot pe 24 mai a pierdut și cu echipa din Tel Aviv o finală);
- Niciuna nu a avut multe ocazii și la pauză le-am spus că suntem mai puternici dacă avem mingea, trebuie să jucăm, să nu avem frică. Dar după pauză a fost prea repede 2-0 și am căzut.

Ander Herrera (Man Of The Match):
"Suntem doar niște jucători de fotbal, dar știu că avem popularitate și cu ocazia asta vreau să spun că vrem pace în lume, e un lucru oribil ce s-a întâmplat și nu vrem să se repete. Marți eram devastați, eram foarte triști. A fost foarte dificil să ne antrenăm. Dar managerul nostru ne-a spus că singurul lucru pe care îl putem face este să câștigăm pentru ei. De aceea vom dedica victoria victimelor tragicului eveniment de la Manchester. Am meritat victoria, am jucat ca un club mare, foarte inteligent. Sunt foarte bucuros, pentru că acum patru ani am pierdut o finală"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!