Maria Elena Barcelona


Am fost zilele trecute la film, la Cinema Modern =)). Super-tare, nu? Sa va mai spun ca am fost in pericol sa nu intru, pentru ca eram singurul si cu un singur tip nu se da drumul la film? Noroc ca inainte sa renunt au mai venit doua fete si astfel administratorului i s-a facut mila si ne-a invitat in sala! Dezolant... Acum 20 de ani traiam vremuri cand muream sufocat la cozi de bilete si de cald in sala de cinema, ori abia apucam loc in picioare! Sau intr-un singur picior...

Am vrut neaparat sa vad Vicky, Cristina, Barcelona, celebrul film al lui Woody Allen care a fost prezent si la Oscaruri. Cum la Bucuresti nu aveam timp sa ma duc, iar de pe net nu piratez filmele bune, fiindca vizionarea lor imi provoaca nervi (calitate proasta, subtitrare mica, traducere de debili mintali), am ales varianta asta. Si pot spune ca am avut o dupa-amiaza agreabila, pentru ca filmul e reconfortant.

Nu m-am dus cu mari asteptari, pentru ca nu sunt un fan al lui Woody Allen, filmele lui mi se par idioate. Are un stil ciudat de abordare, cu multa si proasta vorbaraie, cu conflicte aiurea si subiecte tampe. Sincer, m-am dus pentru Barcelona si pentru Scarlett Johansson, o frumusete blonda ingenua. Filmul incepe prost, cu un narator care-mi explica ce se va intampla, si care intervine de multe ori si pe parcurs. Naiv... Dar continua frumos, iar actiunea e chiar interesanta. Pacat ca nu a fost regizat de Pedro Almodovar acest film, sigur ar fi iesit o capodopera, un film de neuitat! Mai ales ca Almodovar ar fi stiut sa scoata ce-i mai bun din Barcelona, asa bunicu' Woody imi arata in trecere Sagrada Familia, Parc Guell si MNAC din Piata Spagna, atentie, nicio faza de pe Rambla, din Placa de Catalunya, de pe plaja Barceloneta sau de pe Montjuic! Incredibil, jenant!

Dar, hai, poate ca s-a vrut doar urmarirea actiunii filmului, si nu a fost o promovare ca-n Turul Frantei la ciclism de anul acesta... Si subiectul s-a dovedit a fi interesant: un macho iberic (l-as fi iubit si eu daca eram fata ;)) face de la prima discutie o propunere indecenta americancelor Vicky si Cristina, venite in vacanta la Barcelona. Vrea sa le-o puna amandurora, odata! Super-cool! Mi-a placut la blana de el, intotdeauna mi-am dorit si eu sa fiu asa de dezinvolt ca el, sa cuceresc fete dintr-o trosnitura de degete, dar bineinteles ca nu s-a putut. Si stilul lui, Doamne, ce tip cool! Bineinteles ca le ameteste pe prostanace, una libertina si alta logodita, le aduce in pragul nebuniei. Si cand credeam ca am vazut ce e mai frumos, apare, ATENTIE, Maria Elena! Fosta sotie, de care se reindragosteste. Trei femei, numai una si una, care se lupta sa intre in patul lui! Haleluia!

Trecand la lucruri mai serioase, am venit s-o vad pe Scarlett Johansson si am sfarsit iubind-o pe Penelope Cruz! Apropiatii stiu ca pana acum cateva zile o uram pe fiinta asta! Nu-mi placea ca actrita, nu-mi placea ca femeie, mi se parea un travestit! Si faptul ca a pus jos tipi super-tari de la Hollywood, ca Tom Cruise, mi se parea o blasfemie adusa barbatilor! Dar frate! Sa fim seriosi! In filmul asta, abia acum mi-am dat seama cat de sexy si de tare e Penelope. Uite, daca e sa apreciez ceva la Woody Allen e ca mi-a schimbat perceptia despre Penelope Cruz!
Asa ca, din punctul meu de vedere, mai bine filmul se numea Maria Elena Barcelona!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!