Erika la schi

Sunt terminat! O săptămână sunt singur, Erika e în tabără la schi! E pentru prima oară când sunt fără ea atâtea zile şi, din prima zi, deja simt că înnebunesc fără ea! Am sunat-o azi de cinci ori, până când mi-a zis: "Tati, mă stresezi, pa, pa, pa!!!". Şi mi-a închis...

În copilăria mea am fost o singură dată în tabără. Părinţilor mei, Dumnezeu să-i ierte, nu prea le păsa dacă eu voiam sau nu să mă recreez în vacanţe, aşa că singur am decis, în clasa a V-a să merg în tabără, la Oglinzi, în judeţul Neamţ. Ai mei cred că habar n-au avut unde plec eu, aşa de insignifiant eram pentru ei. Două săptămâni am petrecut de vis, am vizitat casa memorială a lui Ion Creangă de la Humuleşti, de trei ori (era la un kilometru distanţă), am fost la Cetatea Târgu Neamţ, acolo unde s-a scris istoria lui Sobieţki, am fost în excursii la Agapia, Suceviţa, Voroneţ, Cetatea de scaun a Sucevei, casa memorială a lui Sadoveanu... Am participat la diferite concursuri, într-un cuvânt m-am maturizat. Mi-am jurat să merg în fiecare an în tabără!

Al doilea an, am trăit cea mai mare deziluzie din viaţa mea (pe vremea aia, acum topul a fost total răsturnat :P). M-am înscris la o altă tabără de vară, împreună cu cel mai bun prieten al meu, Laurenţiu. Totul bine şi frumos, am aşteptat cu nerăbdare să vină ziua să plecăm, ne-am prezentat la Gară cu bagajele făcute (se pleca cu trenul, de la Gară), dar la Şcoala 8 (de lângă Gară) am avut o surpriză neplăcută! Laurenţiu figura pe liste, în timp ce eu, nu! Am fugit într-un suflet la mama la serviciu, ea a sunat la diriginta clasei mele, de acolo s-a ajuns la directoarea şcolii şi de la directoare, la organizatoarea taberei pe Piteşti, doamna Zavulovici (soţul dânsei, actorul Zavulovici, a murit acum câţiva ani). Aceasta a intrat pe fir şi a descoperit că eu eram înscris, dar nu se ştie cum m-am pierdut în hârţogăraie, locul meu a figurat liber nu se ştie de ce, şi fiindcă trebuia umplut cumva, a fost preferat să meargă gratis (deşi eu plătisem) fiul mecanicului şcolii! Şi uite cum eu am rămas acasă cu tabăra plătită, iar Florin Neaga (care mai târziu mi-a devenit coleg şi bun prieten la Net Wire) a mers nemeritat în tabăra mea! Aşa cum spuneam, a fost cea mai mare deziluzie a copilăriei mele!

Când în cazul taberei Erikăi s-a scurt-circuitat ceva, acum câteva zile, mi-am amintit de păţania mea din copilărie şi de zilele întregi de plâns continuu. Mi-am jurat că fetiţa mea nu va trece prin tragedia prin care am trecut eu, iar acum iat-o la Predeal, la schi! Cu un ochi râd, cu altul plâng. Dar eu zic să râd, totuşi... Nu?

Comentarii

Anonim a spus…
[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.
silavaracald a spus…
Păi dacă acum o suni de cinci ori pe zi, când o fi măricică şi o merge şi ea cu prietenii în vacanţă, ce faci? Îi montezi un cip cu videocameră?!
Lasă, bre, fata în pace, că-i distrugi încrederea în ea controlând-o aşa de strict.
Poţi însă face altceva. Sun-o pe educatoare sau cine o fi cel/cea care răspunde de ei acolo. Doar de trei ori pe zi, ca să nu pari insistent!
Şi întreab-o cam tot ce-ţi trece prin minte. Eventual fă o listă, ca să poţi monitoriza totul de la distanţă. :)
Oana Stoica Mujea a spus…
Eu zic sa lasi fata in pace.
Canguru' a spus…
Pai o sun si pe educatoare!!!
Steluta a spus…
Aoleeeeu!!! Si eu care credeam ca tata este exagerat de protector!:))
Geocer a spus…
Ce bine era pe vremea cand nu se inventasera telefoanele mobile si nici alea fixe nu prea existau peste tot !
realbadpisy a spus…
Dap!! fi mai relaxat..nu se intampla nimik rau.
silavaracald a spus…
Aia-i ziceam şi noi!
Oamenii ăia răspund cu capul de copii şi nu-şi permit să aibă evenimente neplăcute. Ia-te după maxima: "No news, good news!"
Orry a spus…
ofera liberate! :) Se spune ca iubesti mai mult in acest fel!
Alina a spus…
Nu-i mai suna bre!!! Nici pe educatoare! Crede-ma pe cuvant de profa, ca stiu ce vorbesc. Hai sa zicem ca pe ea ai putea sa o suni o data pe zi seara, sau mai bine o pui pe ea sa te sune o data pe seara! Lasa copilul sa fie liber si arata-i ca ai incredere in ea! e atat de important...
Orry a spus…
O primavara frumoasa si plina de soare si flori! :)
( ai un martisor la mine! )
Canguru' a spus…
Multumesc Orry, multumesc tuturor pt sustinere

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!