Nu daţi în gropi!


Un umor trist m-a încercat azi atunci când am văzut cocoţat pe un stâlp, un angajat al ADP-ului. Omu' se chinuia să monteze, în zona Gura Trivăii, un semn care-i atenţionează pe şoferi că urmează un drum denivelat. Din păcate a fost prea din scurt ca să-i fac o poză...

La ce drumuri calamitate sunt acum în Piteşti, ADP-ul ar trebui să cheltuie o avere ca să monteze pe fiecare stâlp din oraş acelaşi semn! Ori să nu mai monteze niciunul, că nu suntem idioţi ca să nu vedem că dăm din groapă-n groapă! Eu chiar nu am văzut utilitatea acelui semn de circulaţie!

Şi fiindcă tot sunt pe subiect, critic şi Poliţia Circulaţie pentru haosul pe care-l face zilnic la intersecţia de la Podul Viilor. Din cauza craterelor de pe pod, aici se înaintează cu 6 km/h şi se formează cozi mari şi aglomeraţie. Chiar şi aşa, în condiţii normale de trafic, şoferii se înţeleg prin semne şi se ajută reciproc, cedează unul altuia trecerea, deh, ca nişte colegi de suferinţă! Dar nu, frate, Poliţia Română trebuie să se bage ea în seamă! Vin câte 3-4 maşini, după care se apucă curcanii să dirijeze circulaţia! Mai are rost să spun că, de fapt, mai mult o încurcă?

Comentarii

Steluta a spus…
E teroare pe sosele... Nu pot sa-mi dau seama cu ce au dat astia de la ADP pe strazi, ca parca dupa zapada asta s-a triplat numarul gropilor.
Cat despre gaborii de la rutiera, aia sunt incredibili. Parerea mea e ca sunt undercover de la emisiunea aia de la MTV,Boiling Points si le testeaza nervii participantilor la trafic!:D
Canguru' a spus…
Da, excelenta comparatie! Numai ca nu apar dupa 10 minute si cu suta de dolari in mana, spunându-ne ca de fapt a fost o farsa!
silavaracald a spus…
Uite, n-am înţeles niciodată de ce stau ăia în intersecţie. La noi nu fac decât să ne dea voie să trecem când e verde şi să stăm pe loc la roşu. Sunt doar o anexă a semaforului.
George Voicu a spus…
:)))))))
sa scoata si un semn pe care sa scrie drum cu cratere..

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!