Iarna nu-i ca vara

A început Olimpiada de iarnă de la Vancouver! Hm, whatever... Dacă nu era bunul meu prieten Sorin Anghel, de la Jurnalul, plecat acolo, cred că nici nu aş fi ştiut. Noroc că postează el de 4-5 ori pe zi, pe Facebook, ce se petrece pe acolo, că altfel aş fi retardat în privinţa asta. Nu mă pasionează Jocurile Olimpice de iarnă absolut deloc, pentru că NU ÎMI PLACE IARNA! Habar n-am avut că a fost festivitatea de deschidere, nici măcar nu am aflat că a murit un sportiv. M-am făcut de rahat rău de tot, când Sorin a scris pe Facebook că s-a îmbrăcat în negru, şi eu, ştiindu-l fooooarte miştocar, i-am scris că de ce e în doliu, bănuieşte că sportivii români se vor face de râs? Ce idiot pot fi uneori!

Azi am nimerit din nimereală pe TVR la concursul de sărituri cu schiurile de la trambulină, exact când se decideau medaliile, aşa că am rămas cinci minute cu ochii în tembelizor. Dar la Olimpiada asta, în afară de hochei, fazele finale, nu cred că am să mă uit. Nici măcar la fetele de la curling!

Altceva e însă Olimpiada de vară! Cred că am stat în faţa tv-ului 20 de ore pe zi! Fiindcă tot mi-am adus aminte de cea mai recentă dintre ele, cea de la Beijing, iată un link cu cele mai hazlii poze surprinse la JO din 2008! Merită!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!