Bă, vă sparg!

M-am săturat de bandele astea de spărgători. Umblă în gaşcă, cu tot felul de fiare la îndemână. Sunt burtoşi, soioşi, slinoşi, nesănătoşi, gălăgioşi, porcoşi. Sunt întotdeauna cu un fel de şef de bandă după ei, care se uită cu un aer de superioritate la fiecare cetăţean onest care nimereşte printre ei. Când îi vezi, musai să treci strada, de frică. Aşa, sălbatici cum sunt, sparg tot ce prind, atunci când îi apucă nebuneala. Parcă dau dracii-n ei, lovesc în stânga şi-n dreapta, nu ţin cont de nimic. Oamenii fug care-ncotro, îngroziţi! Bă, şi Poliţia, să mor eu, nu face nimic! Mă uit ca prostu', îi văd pe poliţişti cum stau şi, parcă, îi apără!

Pe zi ce trece, nivelul meu de suportabilitate se ridică şi tinde ca sistemul de autoapărare să depăşească toate cotele de avarie. Deja nu-i mai suport! În fiecare dimineaţă apar în alte zone ale oraşului. Frate, parcă se înmulţesc peste noapte! Din ce în ce mai mulţi şi mai nesuferiţi. Pe unde dracului o să mai trec, dacă o să împânzească oraşul? Mi-e milă de mine, mi-e milă de toţi piteştenii care au, din păcate, de-a face cu ei. Şi, Doamne, în urma lor lasă nenorocire! Îmi vine să urlu de nervi, în timp ce unii plâng de durere.

Singura soluţie este să ne strângem toţi cetăţenii cinstiţi şi revoltaţi şi să facem ca la Londra sau la Atena: să ne răfuim cu aceşti nenorociţi. Să facem o mică răscoală, pentru că autorităţile nu fac nimic, ba mi se pare chiar că-i încurajează! Să luăm fiecare tot ce putem lua, furci, topoare, cuţite, pistoale cu apă, orice, şi să-i lovim pe distrugătorii ăştia exact aşa cum fac şi ei cu noi. Poate numai aşa vom reuşi să-i stopăm şi să-i alungăm. Propun şi un slogan pentru acţiunea noastră în forţă: "Bă, vă sparg"!

Deci nu mai pot... Aşa ceva? Au spart ăştia toate străzile!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!