Toată lumea râde, cântă şi dansează

Am văzut leapşa asta la Andra pe blog, şi cum ea a fost egoistă de data asta şi nu a împărţit-o şi cu mine, mi-am permis eu să răspund la întrebări, fiindcă o leapşă muzicală mă cadrează foarte bine. Oricum, dacă era după mine, aş mai fi adăugat unele întrebări. Dar poate cu altă ocazie o să fac un extended remix. So:

1. Numeşte o formaţie sau un cântăreţ care nu-ţi vine să crezi că ţi-a plăcut când erai mai tânăr:
- E simplu: Michael Jackson. Am fost un mare fan al lui, am fost şi la concertul de la Bucureşti din 1991, dar în ultimii ani ai lui de viaţă mă feream să recunosc asta. O luase razna de tot şi mă enerva chestia cu pedofilia, chiar dacă nu a fost niciodată demonstrată. Dar fum fără foc nu iese... Eu pe pedofili i-aş omorî în chinuri.

2. Numeşte o formaţie sau un cântăreţ pe care o / îl urai în tinereţe şi pe care acum o / îl adori:
- Rihanna! Când a apărut, nu o puteam suferi! Eram frate cu Mircea Badea, care o urăşte sincer şi acum. Dar în ultimul an a făcut o schimbare radicală de stil şi m-a "nenorocit" cu nişte hituri, unele fiind de-a dreptul bestiale! De exemplu, S&M:


3. Numeşte o formaţie sau un cântăreţ care a trecut testul timpului, care îţi place de la început şi până acum:
- Madonna! Sunt înnebunit după piesele ei, atât cele din trecut, dar şi cele de acum. De suflet îmi e American Pie.


4. Numeşte un cântec căruia nu-i poţi rezista şi te apucă bâţâiala sau datul din picioare:
- Păi, dacă e să mă iau după ultimele activităţi, ar fi nişte bachata (Aventura - Obsesion), salsa (o rueda sau Mueve tu cucu) ori un tango (Assassin tango). Dar, mai degrabă, aş spune că nu pot rezista să nu cânt, da capo al fine, melodia băieţilor de la Zero - Sunny days.


5. Numeşte un album de pe care îţi place să asculţi fiecare melodie:
- Eu aş merge şi mai departe şi aş numi o formaţie ale cărei melodii le-aş asculta non-stop: Direcţia 5. I-am văzut recent în concert la Mangalia (la tv) şi mi-au reenergizat dorinţa de a iubi.

6. Numeşte o formaţie sau un cântăreţ de care eşti atât de sătul/ă încât îţi doreşti să nu mai auzi în veci de ea/el:
- Queen! Nu mi-au plăcut niciodată! No comment.

7. Numeşte o formaţie sau un cântăreţ pe care partenerul tău sau prietenii o/îl adoră şi tu nu-l poţi suferi:
- E vorba de o piesă care a avut un imens succes, dar care mie îmi zgârie timpanele şi-mi vine să vomit când o aud: aia cu Yabibi

8. Coverul tău preferat:
- Zi şi noapte, noapte şi zi Take That - How Deep Is Your Love!


9. Cântecul preferat în secunda asta:
- De vreo lună, şi continuă...: Deepside Deejays - Never Be Alone!


Asta fuse. Şi, ca să nu fiu egoist ca Andra, pasez la Ileana Andrei. Ştiu că-mi va zice că nu are timp, dar măcar să ne onoreze cu titlurile, că o să căutăm noi melodiile pe youtube.

Comentarii

Ada a spus…
De Yabibi am uitat :D
Nu am fost egoistă dar, ca să nu mă înjure nimeni, nu am nominalizat. :P
Canguru' a spus…
Eu nu ştiu să înjur
Ada a spus…
bine. data viitoare când am leapșă, o transmit ;)
Ileana Andrei a spus…
Rhianna? (nici nu stiu sa-i scriu numele). Seriously? Sunt dezamagita.
Canguru' a spus…
Dezamăgită? Serios? Nu mi s-a mai spus asta! ;)

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!