Mi-e groază!

Văd că aşa fac scriitorii profesionişti: dau cu teasere în noi!

"Solicitat de urgenţă de colegul lui, Cornel Maghiar deja nu mai suportă ritualul: chemaţi medicii legişti, cercetări la faţa locului, studierea cadavrelor, întocmirea rapoartelor, dialogul cu martorii, interviurile acordate presei nerăbdătoare... A făcut lucrul ăsta în ultimele zece zile de atâtea ori, încât îi vine să-şi tragă singur un glonţ în cap, ca să scape de acest calvar.
În timp ce se gândea la ce-l aşteaptă, ajunge la apartamentul 7 şi luptătorul K1! Din viteză reuşeşte să pătrundă în locuinţă, apoi contemplă scena macabră. Un val de furie îl cuprinde şi izbeşte cu pumnul în uşa fragedă de la sufragerie, spulberând-o!
− V-am zis eu, fir-aţi ai dracului de proşti! V-am zis că o să-i omoare pe toţi!"

PS - Fragment din Blocul groazei

Comentarii

Geocer a spus…
Unde-ai gasit tema asta cu multi canguri?
Canguru' a spus…
E o combinatie intre o tema a blogspotului cu ce am desenat eu
Ileana Andrei a spus…
Mult mov, imi place. Cand il designezi si pe al meu sa arate fain? Platesc.
Canguru' a spus…
A iesit din greseala asa de mov. Dar a iesit bine.
Nu am facut cine stie ce, o sa-ti trimit un mail cand revin in rutina zilnica. Sper ca nu e graba

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!