M-a citit!

MENTALISM (dex) - 1. Concepţie metafizică potrivit căreia realitatea este spirit. 2. Categorie a iluzionismului care constă în efecte care imită citirea gândurilor, premoniţie, percepţie extra-senzorială, telekinezie, telepatie.

Sâmbătă seara am asistat la cel mai tare show de mentalism din viaţa mea! Unicul, de altfel, dar să nu ne încurcăm în detalii... A fost de fapt un stand-up mai special, Magic se numeşte, nu ciorbele lungi ale unor amatori pretinşi a fi glumeţi făcuţi peste noapte, ţinut de Vlad Grigorescu la Cafegiu.ro. Şi a fost super-tare!

Cine nu a auzit de Vlad Grigorescu, trebuie ştiut că e cel mai tare mentalist din România, că a ţinut două show-uri la Prima TV, unul de hipnoză şi altul de mentalism, că a fost invitat la zeci de emisiuni, unde a demonstrat Live că poate intra în minţile oamenilor şi le poate influenţa deciziile. "Aparent", zice el...

Un pic sceptic la început, am fost dat repede pe brazdă chiar de Vlad, fiindcă a experimentat direct pe mine! Adept al spectacolelor interactive, tipul îi ia drept asistenţi pentru numerele sale chiar pe spectatori. Eu am fost al treilea. Şi, deşi îi urmărisem demonstraţiile pe youtube, Facebook şi site, nu am putut să-l împiedic să-mi citească gândurile.

Scena a fost cam aşa: m-a chemat din public şi m-a pus să-i desenez pe un cartonaş un obiect, iar el va ghici ce anume am desenat. Chiar dacă m-am întors cu spatele şi am desenat obturat fiind de un panou, oricum m-a citit şi mi-a spus direct: "Ai desenat o minge"!!!

Vă daţi seama că nu am putut dormi noaptea, gândindu-mă cum a făcut. Sunt două ipoteze: 1. Chiar citeşte gândurile oamenilor; 2. E un truc. Tot ce mi s-a întâmplat mi-a alimentat pofta de a citi nişte cărţi despre metafizică şi mentalism.

Show-ul lui Vlad Grigorescu este extrem de savuros. Nu face numai iluzionism şi magie, ci şi glume foarte tari! Am înţeles că va mai veni la Cafegiu.ro în toamnă. De-abia aştept să-l revăd! Iar dacă v-am stârnit curiozitatea, căutaţi-l pe Vlad pe site, youtube, Facebook sau blog şi nu o să regretaţi. Garantez!

Comentarii

Geocer a spus…
Ai idee cat o fi costand un astfel de spectacol?
Canguru' a spus…
Oana stie. Tot ce pot sa spun e ca biletul de intrare a fost 20 lei
Geocer a spus…
Esti sigur ca nu ti-a urmarit cu mare atentie mana in timp ce desenai?
Canguru' a spus…
Asta e scoasa din calcul, fiindca m-a bagat dupa un panou, iar el a stat cu spatele la mine, a spus bancuri pentru public

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!