Condoleanţe lui Ionuţ Ghergu!

Doamne prin ce tragedie trece prietenul nostru Ionuţ! Condoleanţe şi fii tare, fii puternic Ghergule!

Am urmărit şi eu dejecţiile unor oameni imbecili la OTV şi nimic nu este mai abject decât nişte cretini care profită de nenorocirea unui om! Ruşine OTV-ului şi babei de Marilena Baraţă, pe care nu am suferit-o niciodată cu toate că nu am avut (din fericire) nicio relaţie de serviciu. Cum poţi să duci o emisiune întreagă pe ideea că Ionuţ nu a vrut să se lase anchetat de ea şi angajaţii ei de la Curierul? Chiar aşa, nu poate realiza durerea prin care trecea Ionuţ? Ce, e prima dată când redactorii ei sunt refuzaţi la un interviu? Pur şi simplu sunt oameni care nu vor să-şi deschidă sufletul în faţa tuturor! Aşa e şi Ionuţ, şi dacă nu a vrut să stea de vorbă cu ea, asta nu înseamnă că e vreun criminal!

Aş fi vrut să cred că noi, ca jurnalişti, suntem ca o familie... Ştiu cel puţin că noi, jurnaliştii de sport, suntem foarte apropiaţi şi ne respectăm unii pe alţii, indiferent unde lucrează fiecare. Păcat de restul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!