RESPECT CFR!

Jos pălăria pentru campioana României, care aseară a învins la Roma în Liga Campionilor cu 2-1 după un joc absolut magistral! Îmi vin atât de multe idei în cap, de genul că s-a demonstrat încă o dată de ce avem nevoie de fotbalişti străini, şi altele, dar îmi impun să tac. De ce? Ca semn al ignoranţei mele faţă de această echipă ardeleană. Nu pot vorbi tocmai eu, care m-am purtat până acum ca un naţionalist vadimist cu această frumoasă echipă, aş fi ca eroul care se arată după război şi nu-mi place niciodată să ies în faţă deşi ştiu că am greşit.

Am spus-o mai multor prieteni de-ai mei, mie CFR Cluj nu-mi inspira nimic! Singura dată când m-am bucurat enorm pentru CFR a fost când a luat campionatul, dar doar pentru că nu l-a luat Steaua cu japca! Nu am simţit nimic pentru CFR Cluj după importul masiv de jucători străini, credeam că mă voi uita la meciurilor lor din Champions League ca la cele ale Benficăi, de exemplu... Am simţit însă şi eu palma morală pe care Iuliu Mureşan a dat-o aseară tuturor celor care n-au luat în calcul CFR-ul.

Ardelenii vor face istorie în România nu neapărat prin rezultate, ci prin schimbarea mentalităţii. Până la urmă, câţi ucrainieni are nea Mircea în echipă la Şahtior, şi cu toate astea Doneţkul merge an de an în Ligă şi face performanţe? Mai contează că sunt trei români în primul 11 la CFR (oricum record!)? E echipă românească şi trebuie ţinut cu ea, şi promit că aşa voi face de acum înainte!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!