Mai am un singur dor: Petrescu antrenor... la Naţională

A fost week-end-ul cu etapa a 7-a la fotbal şi m-am bucurat enorm pentru că echipele mele favorite au învins în deplasare, ambele cu scorul de 2-1. Nu, una dintre ele nu este Unirea Urziceni (care a bătut pe Rapid în Giuleşti cu 2-1), aşa cum probabil aţi deduce uitându-vă la titlu :)). Dar nu pot să nu remarc ascensiunea extraordinară a echipei ialomiţene, care se menţine de trei etape pe locul 1! Ei bine, singurul merit pentru această performanţă îl are acest fenomenal antrenor Dan Petrescu! După mine, Dănutz este cel mai tare tehnician pe care l-am văzut în ultimii ani, cred că este şi peste nea Mircea.

Dacă vă uitaţi la meciurile Unirii şi vă pricepeţi cât de cât la fotbal nu aveţi cum să nu observaţi pregătirea extraordinară pe care o face, organizarea echipei, tactica, jocul ultra-ofensiv, schimbări de tactică la fiecare sfert de oră şi travaliul uluitor pe care-l fac jucătorii. Totul este gândit ca la carte de Bursuc. De asemenea, îmi place la el faptul că-i ţine în priză continuu pe jucători, nu au voie nicio secundă să se gândească nici măcar la o gură de apă, trebuie să fie concentraţi mereu! A făcut la Urziceni o echipă de milioane din toţi refuzaţii Ligii 1! Exemple: Bilaşco huiduit la FC Argeş, Mara alungat din Giuleşti şi de la Arad şi refuzat de Penescu, Dănălache un neica nimeni la aceleaşi două echipe, Onofraş anonim pe la Iaşi, Galamaz aruncat din Groapă cu un şut în fund, Bordeanu slab şi prost la Steaua şi Bacău dar "perlă" la Urziceni, Todoran plafonat la Farul şi exemplele ar putea continua... Ba chiar are un titular de pe vremea când echipa se chinuia în Divizia B, pe Nicu Epaminonda! Semn că fotbal se poate face şi fără portughezi, îţi trebuie doar 8-9 muncitori serioşi şi 1-2 genii.

Am spus-o şi mă repet: ca să avem o naţională competitivă avem nevoie de un selecţioner "pizdos", şi singurul la ora actuală e Dănutz! Numai aşa o să-i vedem şi pe ceilalţi 9 jucători de câmp mâncând gazon ca Mutu... Şi acum, după 7 etape chiar mă gândesc serios să trag un semnal de alarmă, să-l pună cât mai repede selecţioner pe Dan Petrescu, că altfel trage la titlu cu Urziceniu' şi se duce dracu' speranţa mea de a juca în Ligă şi la anu'...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!