Sunt misogin?

Îmi plac la nebunie emisiunile lui Mircea Badea! Ştiu, am mai spus-o, dar vreau să particularizez: îmi place enorm de mult când are comentarii misogine, când le trânteşte adevărul în faţă femeilor. Până acum nu mi-am pus întrebarea dacă sunt misogin, pentru că am luat diferenţele dintre bărbaţi şi femei ca pe unele normale, dictate de nivelul de hormoni mult mai mare la sexul tare, dar recent am văzut un film cu nişte comentarii extrem de interesante, care m-au uns pe suflet.

E vorba de 100 girls, cică o comedie spumantă despre un tip din colegiu care face sex în lift pe întuneric cu o tipă şi se îndrăgosteşte de ea. Problema e că nu apucă să o vadă şi se pune pe căutat într-un cămin cu 100 de fete. După scene mai mult sau mai puţin amuzante, o găseşte pe fată, însă filmul mi s-a părut extraordinar din pricina comentariilor tipului. O să încerc să redau câteva care mi-au plăcut "la blană", unele dintre ele sexiste, altele misogine, şi foarte multe sexuale!

"Când vine vorba de bărbaţi şi femei, bărbaţii fac afaceri proaste"
"În junglă, când două animale se uită unul la altul e un test de dominare: primul care se uită în altă parte este considerat cel slab. Între un bărbat şi o femeie, primul e total neajutorat. Pentru că, să recunoaştem, când un tip cunoaşte o fată primul lucru este să-i verifice sânii... Deci un bărbat trebuie să fie puternic să nu se uite în jos, ceea ce e imposibil"
"Mă întreb de ce Domnul a echipat femeia cu atâtea arme pentru seducţie. De exemplu sânii au pieptul, aureola şi sfârcul, trei cercuri concentrice în care bărbaţii se pierd"
"Cu timpul bărbatul devine mai bun decât femeia. Femeile ajung la un moment dat cu sânii lăsaţi, să poarte haine care să le acopere şuncile şi celulita"
"Fata de treabă e foarte periculoasă: e genul de fată pe care vrei să o prezinţi mamei tale, dar înfricoşător e că te căsătoreşti cu ea şi ajunge să devină mama ta! Te îmbracă, te hrăneşte şi îţi lasă bileţele cu ce ai de făcut"
"Când te plimbi cu o fată, de ce tipul trebuie să încetinească, în loc să se grăbească ea?"
"Bărbaţii sunt mult mai generoşi: dacă o fată atinge un băiat oriunde, el se simte bine, dar dacă un băiat vrea să atingă o fată, e ca şi cum ai căuta acul în carul cu fân"
"Bărbaţii sunt oricând voluntari, cu atitudinea lor, femeile pot provoca oricând actul sexual, de-aia li se spune femeilor Zeiţele sexului. În schimb, pentru femei, sexul e ca shoppingul: ele pot intra în magazin, se pot uita şi nu cumpără nimic!"

Comentarii

Cosmin Dan a spus…
Excelente!!! De dat mai departe :)))

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!