Lobonţ 3G


Simpaticul portar al lui Dinamo a dat lovitura pe piaţa telefoniei mobile! Vă vine sau nu să credeţi, el apare în acţiunile publicitare ale celor trei operatori: Orange, Vodafone şi Cosmote! Am descoperit chestia asta după ce m-am chinuit câteva săptămâni să disting figura tipului cu care vorbeşte Dan Petrescu în reclama de la Cosmote. Ei bine, fotbalistul cu telefonul la ureche din vestiar este chiar Lobonţ. Aşa mi-am dat seama că Lobby ori i-a păcălit pe toţi, ori e atât de popular încât cei trei mari operatori de telefonie mobilă au trecut peste contractele de exclusivitate şi s-au bătut pe imaginea goalkeeper-ului lui Dinamo! Lobonţ poartă Orange pe tricoul lui Dinamo şi Vodafone pe cel al naţionalei, şi în plus apare în reclama Cosmote! Bravo lui că ştie să stoarcă bani de la toţi!

PS - Poză făcută de prietenul Cosmin Dan la EURO 2008, la meciul România - Franţa

Comentarii

Cosmin Dan a spus…
Si, lasand modestia la o parte e o poza foarte des folosita de mediafax :)

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!