Bravo Steaua!

Să fie clar: sunt dinamovist şi aseară am ţinut cu Fiorentina! Nu fac de obicei aşa în cupele europene, obligatoriu ţin cu echipele româneşti, dar fiindcă Mutu joacă la Fiorentina am fost alb-violet. Însă, aceste lucruri nu mă fac atât de intrigant încât să nu recunosc jocul excelent al Stelei! Practic "galbenii" (ce bine că nu sunt obligat să spun "roş-albaştrii") au făcut un joc perfect! A lipsit doar golul, dar asta s-a întâmplat din cauza indeciziei repetate a lui Semedo. Mi-a plăcut enorm puterea de luptă, de sacrificiu, devotamentul, am mai scris aici pe blog şi o să scriu la nesfârşit, aşa trebuie să se comporte jucătorii români de fotbal: să-şi dea viaţa pe teren! Să nu mai fie indolenţi şi superficiali, aşa cum e toată naţia noastră din păcate.

Am remarcat aseară un Lovin imperial! Da, Lovin, acel cocostârc ce numai fotbalist nu zici că e... Incredibil cât de bine a jucat: pase, recuperări, viziune a jocului fenomenală! Mi-au plăcut la nebunie Goian şi Ghionea, Rădoi a fost "cel bun" şi nu "cel fraier", Ogăraru ca la Ajax, foarte bun, Zapata şi Nicoliţă în nota obişnuită. În rest slab... Poate şi aici a pierdut Steaua două puncte, că Dayro Moreno nu se ridică nici până la parantezele lui Dică, că Semedo e muscă fără cap, Petre Marin e depăşit de mult, iar Motanu' doar la acest meci. Un antrenor foarte mare mi-a spus la un moment dat că într-o echipă de fotbal, dacă ai cel puţin opt jucători în formă foarte bună, câştigi meciul clar! Dacă ai şapte sau şase doar, faci egal, iar dacă doar cinci sau mai puţini joacă, echipa pierde sigur! Aşa a ieşit 0-0...

Mi-a displăcut Fiorentina însă! Ca şi Rapidul (păstrând proporţiile), Fio a aruncat vara asta banii pe fereastră! Cică a cheltuit 50 de milioane, dar pe ce, că n-am văzut nimic aseară? Pe bezmeticul de Vargas? Pe Almiron fără păr şi fără minte? Pe Osvaldo şi Gilardino? Slabi! Mai bine rămânea Fiorentina din sezonul trecut, modestă, cu Pazzini, Montolivo, Kuzmanovic şi eventual Vieri titulari şi nu rezerve şi cu tot jocul făcut pe Mutu. Acum toate mingile sunt pe Gilardino, jocul e englezesc cu mingi pe sus şi "trasoare" de la distanţă şi e foarte uşor de anihilat. De-aia şi e pe 12 Fiorentina în campionat acum. Păcat!

Iată că exemplul CFR-ului de la Roma e îmbrăţişat şi de Steaua. Bravo! Aştept să-i văd şi pe câinii mei bătându-se eroic pe calificare mâine, dar tare teamă mi-e că fără Săgeată or să fie toţi bonţi în cap. Să vedem şi să sperăm!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!