Jos sutienele la semafor!


Merg destul de mult cu maşina cât să ascult de vreo câteva ori pe zi o reclamă la radio care mă face să mă crăcănez de râs! E o reclamă la Programul de Prevenire a Cancerului la Sân, cu un mesaj subliminal serios, dar hazliu dacă e luat în bâză.

O voce feminină spune cu o intonaţie de "linie fierbinte": "Esti la semafor? Deschide-ţi telefonul! Atinge tasta 5! Simţi o excrescenţă? E bine!". Apoi intervine o voce gravă: "Dacă eşti în stare să faci acest lucru, poţi să faci la fel şi cu sânii tăi! Palpează-i ca să descoperi din timp eventualii noduli, ca să preîntâmpini cancerul de sân". Evident că am redat din memorie, poate reclama sună puţin diferit, dar acesta e mesajul.

Ei bine, de fiecare dată când aud reclama îmi imaginez, cu mintea mea perversă, cum stau la semafor şi mă uit în stânga şi-n dreapta după şoferiţe... Şi toate îşi dau sutienul jos şi încep să-şi maseze sânii! Eeee, ce ziceţi băieţi, nice picture! =))

PS 1 - În poză e Nicoleta Luciu într-un pictorial ProMotor
PS 2 - E adevărat! Pe fiecare tastă 5 a oricărui telefon e un punct în relief! Habar n-aveam!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!