Ce face Edi Stăncioiu la Piteşti?

Lăsat "acasă" în mod nejustificat de selecţionerul Piţurcă pentru meciul cu Franţa, portarul echipei campioane CFR Cluj, Edi Stăncioiu, se plimba ieri lejer prin EuroMall! Sincer, când l-am văzut prima oară mi s-a părut că-l confund, dar cam am memoria figurilor fotbaliştilor foarte bună, aşa că am zis să mă apropii de el să văd dacă într-adevăr Edi e... Nu prea vedeam legătura cu Piteştiul a celui care a închis poarta în meciul cu vicecampioana Europei, Chelsea! Şi totuşi Stăncioiu era! Circa o jumătate de oră cât am stat eu la mall s-a plimbat alături de o blondă de-ţi picau ochii în gură! A dat câteva raite prin magazine, dar nu părea foarte interesat să intre să cumpere ceva.

M-am gândit, speculând curiozitatea morbidă a jurnalistului sportiv care am fost atâţia ani, că poate a venit să negocieze o venire la FC Argeş! Ha, ha, ha... Ce-ar mai fi... Cu toate astea, ştiu că Stăncioiu a fost la un moment dat în negocieri cu noi, pe vremea când abia ne preluase Dorinel Munteanu, dar nu s-a concretizat nimic. Mai ştii totuşi? Dacă Dani Coman a semnat cu CFR Cluj din iarnă, aşa cum tot spune Taher, Edi Stăncioiu nu prea mai are loc la CFR şi ar fi o oportunitate să vină la FC Argeş...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!