Nici Badea nu e antrenor...

... Asta dacă e să mă iau după ceea ce spune un bun prieten al meu, Cătălin Tudose! Acesta i-a trimis un SMS lui Sorin Cârţu, pe vremea când acesta era antrenor la FC Argeş, în timpul celebrului meci de la Bistriţa (0-3) care l-a enervat atât de tare pe Sorinaccio încât acesta a plecat să se plimbe în parc! În SMS-ul pe care Cârţu mi l-a arătat mie şi lui Robert Cătănea în autobuz scria: "Nu o să fii antrenor mare decât dacă baţi la Bistriţa"!

FC Argeş nu a câştigat niciodată la Bistriţa, în faţa Gloriei, ba mai mult, a reuşit doar două rezultate de egalitate în cei 18 ani de când ardelenii sunt în Liga 1. În majoritatea meciurilor s-a consemnat reciprocitatea, dar iată că de câţiva ani "s-a stricat prietenia". Tata Jean s-a lepădat de Satana, spune el, iar Argeşu' e al lui Penescu, şi asta garantează independenţa clubului şi corectitudinea meciurilor. Şi totuşi, Argeşul nu bate la Bistriţa şi se pare că s-a creat un complex de inferioritate... Credeam că Ionuţ Badea va rupe tradiţia meciurilor în care am plecat cu capul plecat de la Bistriţa, dar m-am înşelat. Conform SMS-ului, încă Badea nu a demonstrat că e antrenor, cu toate că a bătut în Giuleşti. Piatra de încercare va fi, în sezonul viitor, tot la Bistriţa...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!