Bomba calorica Doncafe

In fiecare seara imi place sa savurez o cafeluta slaba, de preferat la pliculet. Imi place foarte mult cel verde de la Nescafe, dar nu ma dau in laturi si de la altceva... Sau, mai bine zis, nu ma dadeam, pentru ca am avut proasta inspiratie sa cumpar recent niste pliculete de la Doncafe. Continutul e savuros, dar mi s-a parut mie ca este cam dulce la gust, asa ca am luat un alt pliculet si m-am uitat pe el, sa vad ce contine. Trebuie sa spun ca mi-a intrat in obicei sa caut pe etichete din ce e compus fiecare produs pe care-l cumpar, dar nu ca sa evit E-urile, eu sunt ceva mai prost si ma uit doar la calorii. Sa nu aiba multe calorii. Si Doncafe-ul are... Are pentru toate cafelele la un loc! Un pliculet cu aroma de rom, cum luasem eu, avea 500 de calorii! Deci eu am ingurgitat 500 de calorii in 10 minute, dintr-o cafea! Doamne!

Am revenit, normal, la Nescafe si am cautat caloriile, primul lucru pe care l-am facut. Avea 20 si ceva... Deci, va dati seama ce bomba calorica e Doncafe-ul, dar nu numai asta, cat de nesanatos poate fi?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!