Renault de rahat

Ma uit zilele astea cu mare placere la Turul Frantei la ciclism, e un obicei pe care mi l-am insusit de mai bine de 10 ani si de care am incercat cat am putut sa tin cont, atata cat mi-a permis timpul. Nu spun acum motivele pentru care iubesc aceasta competitie, pentru ca altceva vreau sa zic, dar un lucru e cert: ma destinde extraordinar de mult. Practic, merg in excursie, in vacanta, fara a cheltui bani. Mai mult, etapa de ieri s-a terminat la Barcelona, cel mai frumos oras din lume, pe care l-am vizitat de trei ori si il cunosc mai bine decat multe alte orase mari din Romania!

Ce vreau sa spun este ca in timpul transmisiei in direct, un calup de publicitate destul de consistent a fost acaparat de Renault (normal, doar e Turul Frantei...). M-a frapat insa una dintre reclame, chiar m-a necajit, pentru ca in ciuda investitiilor majore pe care grupul le are in Romania, la Colibasi, in ciuda profiturilor uriase pe care le-au scos cu Loganul si cu motoarele expirate de la Clio, in ciuda a mii de avantaje obtinute ei isi bat joc putin de Romania. De ce? La o reclama cu Renault Clio curg pe crawl informatii despre tarile cu acoperire GPS, sistem instalat pe masina. Ei, ce va inchipuiti? Sunt trecute acolo toate tarile Europei, inclusiv din Asia (Turcia, Kazahstan, de exemplu), chiar si Bulgaria si Albania, numai Romania nu!

Cum asa domnilor de la Renault? Romania nu? Pai Colibasi nu e in Bulgaria sau Ungaria, daca nu stiati... Rusinica, rusinica!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!