Nu suntem handicapati!

Nu-mi plac deloc pancardele ce insotesc semnele de parcare pentru handicapati: "Daca-mi iei locul, ia-mi si handicapul". Mi se pare o mare marlanie sa doresti cuiva sa devina handicapat! Asa cum ne ferim cu totii sa nu facem discriminari atunci cand vine vorba de handicapati, pe care ii numim din respect "persoane cu dizabilitati", asa ar trebui si reprezentantii lor sa ne respecte pe noi.

Eu de obicei nu parchez aiurea in oras, prefer sa caut un loc cu plata si sa ma invart in cerc mult timp, pana cand gasesc un "free-parking place", decat sa enervez lumea cu parcarea mea idioata. Cu atat mai mult, nu las masina pe locurile indicate clar, rezervate handicapatilor... Si cu toate astea ma deranjeaza urarea pe care ne-o fac. Nu suntem handicapati!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!