Go Dodele, go!


La ora la care scriu acest post, nu se stie daca Liga a retrogradat-o sau nu pe FC Arges, din cauza tampeniilor pe care le-ar fi facut Penescu. Acum se judeca... Ce stiu sigur este ca, din actualul lot, cel mai indreptatit sa plece, indiferent daca vom continua sau nu in prima liga, este Cristi Tanase. Titular la Nationala si dupa un sezon aproape perfect, Dodel a primit o multime de laude, dar si de oferte! Citesc ca este dorit de Sahtior, de Juventus, Fiorentina sau VfB Stuttgart, fara sa mai amintesc de toate cluburile mari din Romania...


Da, e momentul ca Tanase sa plece de la FC Arges, preferabil in strainatate, la unul dintre cluburile astea mari. Mi-e teama ca s-ar putea pierde in Romania, indiferent de echipa la care ar merge. Deja a dat de gustul "piersicii", urmeaza acum sa cinsteasca si niste pahare in cluburile de fitze din Bucuresti, unde ar ajunge in mare viteza la volanul bolidului, care o fi acesta...


Imi amintesc ca nici nu facuse bine primul pas la FC Arges si am fost contactat de un prieten pentru a-i recomanda niste tineri de perspectiva de la Pitesti. Tipu' lucra cu scouterii de la Sheriff Tiraspol, cei care prin aceeasi metoda il gasisera pe Cocis la Cluj-Napoca. Normal ca i-am spus sa-l urmareasca atent pe Tanase, dar si pe Andrei Neagoe si Bogdan Stancu. Era prin primavara anului 2004. Prietenul meu a transmis mai departe, si am inteles ca moldovenii au venit la cateva meciuri ale Argesului, dar nu au fost foarte impresionati. Eram destul de departe de explozia lui Dodel... Cu toate astea, din cate stiu, au facut o oferta de 100 de mii de dolari pentru transferul definitiv al lui Tanase la Sheriff, numai ca s-a opus conducerea.


In ceea ce priveste investitia de incredere de atunci facuta de FC Arges, putem spune acum ca a meritat. Nu stiu insa care ar fi fost traseul lui Dodel in fotbal, poate ca l-ar fi urmat pe cel al lui Cocis si ar fi debutat mai devreme la Nationala! Sau poate nu... Cert este ca acum e momentul ca Dodel sa plece!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!