De ce m-as abona la Vodafone?

De catva timp sunt asaltat, atunci cand merg prin centru, de impartitori de fly-ere care ma indeamna sa ma abonez la Vodafone, pentru ca am nu stiu cate avantaje. Acu', ce pot sa zic, m-au nimerit... Ca si tiganii care ma abordeaza cu "Ce mai faci? Pe unde mai esti?", ca sa ma aduca in fata bobuletzului sub capac... Adica nu ma poate fraieri nimeni in unele situatii, si una dintre ele este abonamentul Vodafone. De ce m-as abona la Vodafone?

Conform pliantului pe care-l am in fata, cica primesc 100 de minute si 100 de sms-uri in retea, plus 25 de minute in afara retelei pentru 4,9 euro pe luna (atentie, niciodata in reclame nu e continut TVA-ul). Dup-aia, Dumnezeu cu mila, iti umfla factura de pleznesti de nervi. Stiu, credeti-ma, am avut abonament. Repet: de ce m-as abona, atata timp cat pe cartela am 400 de minute si 400 de sms-uri in retea, 20 de minute in retea, iar la reincarcare primesc bonusuri de la 20 de minute in sus, plus ca am si internet pe mobil? Totul pentru 4 euro pe luna, incluzand TVA... Iar daca sunt nesimtit si depasesc, desi nu prea se intampla fiindca am si cartele Cosmote, Orange si Zapp si le folosesc atunci cand sun in reteaua respectiva, nu ma costa decat 200 de mii de lei reincarcarea cu 4 euro.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!