Ce-şi face omu' cu mâna lui!

Azi pe la prânz nu aveam ce face, şi ca de obicei în astfel de cazuri, când nu am ce face, îmi fac mie rău!

Am deschis sertarul cu DVD-uri fiindcă simţeam nevoia să văd un film. Pe net şi la televizor nu era nimic interesant, spălasem gresia pe jos şi vreo oră nu puteam circula, aşa că trebuia să-mi găsesc de lucru. În sertar, într-o parte am filmele pe care le-am văzut, iar în cealaltă, în număr mult mai mic, sunt DVD-urile care au rămas ţiplate. Pun mâna pe Dorian, o adaptare modernă a cărţii lui Oscar Wilde, Portretul lui Dorian Gray, despre care am scris cu plăcere aici. Îl bag, mă uit 10 minute şi încep să-l văd pe 4x, fiindcă era o porcărie. Porcărie s-a şi terminat! Şi ca să nu mă oftic fiindcă am pierdut aproape o juma' de oră degeaba, mă duc din nou la sertar, dar de data asta "la sigur".


Fetiţa din Jersey (Jersey Girl). O capodoperă prea puţin sau deloc promovată, mediatizată, o poveste tristă despre un tată (Ben Affleck) care rămâne să-şi crească singur fetiţa, după ce soţia (Jennifer Lopez) i-a murit la naştere. Mi-era dor de filmul ăsta, fiindcă de fiecare dată mă regăsesc întru totul în el. Şi, deşi ştiu că-mi nenorocesc simţurile şi-mi distrug optimismul urmărind acţiunea, nu mă opri să nu mă maltratez psihic. Filmul este uluitor, povestea este crâncen de dureroasă în realitatea ei şi doar artificiile scenaristului, care introduce destule momente hazlii, fac să nu-ţi iei câmpii de tot. Filmul a fost catalogat drept comedie, dar de râs sunt cei care au făcut asta, fiindcă e o dramă în adevăratul sens al cuvântului.

Bine că finalul e pozitiv, optimist, altfel s-ar fi înregistrat în America o rată ridicată de sinucideri, aşa cum curgea povestea... Un mare plus pentru fetiţă, dar şi pentru Liv Tyler şi Jason Biggs, şi mai ales pentru Will Smith, as himself!

Comentarii

silavaracald a spus…
No, să ştii că la filmul ăsta vreau să mă uit şi eu, că simt că-mi amorţeşte sensibilitatea privind la porcăriile care se dau pe TV. O să-l caut. Mersi de sugestie. :)
Claudia a spus…
mie mi s-a parut cam prea trist. nu prea am ras la el. nici pe asta n-as mai vrea sa-l revad. in schimb as fi vrut sa vad dorian gray. daca zici ca e nashpa nu mai vreau sa-l vad ca si-asa mi-am pierdut o groaza de timp cu filme plicticoase luna asta. mi-am facut deja numarul si nu mai vreau...
ce parere ai despre o noapte la McCool's. http://www.imdb.com/title/tt0203755/
Canguru' a spus…
SLVC, din ce citesc si la Anca pe blog, trebuie sa-ti trimiti pestisoru' weekendu' asta la pescuit, sa fereci usile in fata cotropitorilor musafiri, sa-ti faci un bol mare de cafea, sa-ti iei un pachet de servetele langa tine, chipsuri, popcorn, ciocolata si bere si sa te apuci, vere, de vazut la filme!
Canguru' a spus…
Anca, O noapte la McCool's e super-funny! Mi-a plăcut foarte tare cum e luata in deradere libidinosenia barbatilor atunci cand vad o tipa "buna". Si "naiva" de Liv Tyler, cum ii joaca ea frumusel pe degete pe to(n)ti... Foarte tare! Si mi-a mai placut ideea de a prezenta cazul din punctul de vedere al fiecaruia
Canguru' a spus…
A, SLVC, si mai am o sugestie din aceeasi categorie cu "Jersey Girl": "În căutarea fericirii (The Pursuit of Happyness)", cu Will Smith. E cam aceeasi poveste, spusa diferit si parca mai dureros, a unui tata nevoit sa-si creasca fiul, cu enorm de multe sacrificii! Filmul asta e de-a dreptul uluitor!
Raluca Nicula a spus…
Apropo de tati si fetite, am vazut mai demult un film pe HBO, se numea "I AM SAM", cu genialul Sean Penn. Un tata retardat mintal lupta cu toate fortele pentru custodia fiicei sale de 7 anisori. Cu siguranta o sa-ti placa acest film daca il gasesti, pentru ca eu de atunci am tot incercat sa dau de el si n-am mai reusit. E supeer!
Claudia a spus…
The Pursuit of Happyness este super. m-a cam durut sufletul pentru el. si la asta ai nevoie de servetele... din cate am inteles este facut dupa un caz real.
Ileana Andrei a spus…
Imi imaginez ca ai plans in camasa:-). Da filmul este super.
Si mie mi-a placut mult de tot Pursuit of Happiness, iar copilasul lui Will Smith e genial.
Canguru' a spus…
Raluca, merci pentru pont!

Ile, asta e o expresie pe care nu o stiu: sa plangi in camasa. Ce inseamna?
VictorCh a spus…
"Ce-şi face omu' cu mâna lui! "
...se numeste lucru manual (si nu face copii). :D

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!