Lacrimi la tembelizor

Nici pe vremea "Surprizelor" nu se plângea atât de mult la televizor, cât s-a plâns ieri. Atât cât am putut să văd, toată lumea a vărsat câte o lacrimă: Jiji fiindcă îi ia Armata locul de joacă, Il Luce pentru că şi-a lăsat nepotu' să şofeze la 16 ani şi e pasibil de dosar penal, Sprâncenatu', deoarece este obligat de împrejurări să renunţe la FC Argeş, Marina Dina fiindcă s-a simţit dată la o parte din emisiunea "Răi, da' buni" şi, nu în ultimul rând, eterna blondă a lui Bote, pentru că nu mai e a lui Bote.

Bine, ar mai fi sindicaliştii şi pensionarii, dar nu sunt subiecte de băşcălie, totuşi, aşa că-i lăsăm la o parte. Deci: pe cine să votăm victima zilei şi să vărsăm lacrimi? Iete un sondaj în dreapta...

Comentarii

Geocer a spus…
Nu stiu care-i faza cu Argesul si Corleone (vezi, daca nu mai uit ca tine la GSP si DIGI Sport?)
Canguru' a spus…
Corleone e poreclit Cornel Penescu, pe plan local. Ai dreptate, se poate produce confuzie, fiindca Corleone i se mai spune si lui Mitica Dragomir. O sa modific, credeam ca e mai cunoscuta porecla lui Penescu...
Geocer a spus…
Eu n-am auzit pe nimeni pana acum sa-i zica lui Penescu, Corleone, dar te cred pe tine ca esti mai informat.
Canguru' a spus…
Posibil să fi fost un inside nickname. Noi aşa-i ziceam la PIC. Oricum, nici noua poreclă nu cred că-ţi e familiară: şeful Clanului Sprâncenaţilor
Ileana Andrei a spus…
Bianca a lui Bote are si diabet, mai nou. Adica il avea mai de mult timp, dar acum, cu tot stresul asta al despartirii s-a accentuat, cica.
m.bancea a spus…
No, că am votat! După sufletul meu. :)
silavaracald a spus…
Acum văd că uitai să completez anumite rubrici. Deci, eu am fost deunăzi: silavaracald. :)
silavaracald a spus…
No, că uitai să completez anumite rubrici. Eu am fost mai deunăzi sub numele de m.bancea: silavaracald. :)
Anonim a spus…
Sunt de apreciat oamenii care se uita la tv-eu

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!