Câinii, tot câini...

Şi fiindcă tot am vorbit de câini, să latru ceva şi despre câinii mei roşii...

În primul rând nu pot să-mi ascund satisfacţia că, în sfârşit, Dinamo şi-a luat antrenor! Bine dracu' că ieşi Borcea la pensie, că ne mai chinuia cu alte experimente de mâna a doua, gen Bonetti, I şi F Marin, Ţălnar, Augustin, Orac sau mai ştiu eu cine! Dacă a lipsit în mod evident ceva în ultimii trei ani, a fost tehnicianul de valoare. S-a şi văzut în prima etapă, cu Astra, cum Andone a întors jocul, făcând mutările care trebuiau. În plus, cu nea Ando la echipă, s-au potolit şi petrecăreţii. Cel puţin deocamdată...

Prinţul Cristea, imperial în primele meciuri. I-a revenit pofta de joc, a slăbit mult şi pune piciorul tare! E clar, tot mâna lui Andone. N'Doye parcă e şi el mai altruist, parcă şi el a dat ceva jos, că de la stat în discotecă se depune grăsime... În sfârşit am scăpat de polul negativ al echipei, Zicu, dar şi de Niculescu. Sincer, ambii îmi erau foarte dragi, dar nu mai ajutau echipa, mai mult o încurcau.

Ce nu înţeleg eu, şi se leagă cu ce am scris în titlu, e cum mama dracului nu reuşim să ne întărim exact acolo unde am avut probleme mari în ultimii trei ani: în poartă şi în apărare. A trecut vara şi nu am fost în stare să luăm un portar valoros! Am rămas să ne bazăm pe Curcă, ce are aceeaşi valoare cu numele pe care-l poartă! Şi beată, pe alocuri... Dolha e catastrofă, în schimb aducem pe Bălgrădean şi Naumoski, nişte rezerve. Ce naiba mă, nu puteau să-i dea 250 de mii de euro lui Dani Coman şi să renunţe la toţi ăştia patru, care mai mult ca sigur că, împreună, costă mai mult? Şi când îl ai pe Coman, nu-ţi mai trebuie decât un portar de la juniori, rezervă...

Acelaşi lucru şi în apărare... Tot cu Moţi, tot cu Scarlatache, tot cu Homei, tot cu Pulhac, băga-mi-aş, că mă ia capu' din nou... L-au adus pe Helder (foarte bun), dar nu-l pot folosi... L-au adus pe argentinianul Garat, care s-a accidentat... Acum văd că l-au luat pe Bazzi, de la FC Argeş. Bunicel, nu ştiu dacă e de Dinamo, dar merită jucat, chiar dacă nu e el chiar un fundaş central autentic. Dar de ce naiba nu-l iei pe Bazzi din iunie, că era la amărâta de FC Argeş, de ce îl iei după ce începe campionatul? Of, of...

Despre joc... Foarte bun cu Astra! Şi se vede că se poate îmbunătăţi. Mi-au plăcut enorm Torje, Ad. Cristea şi Andrei Cristea, peste ce au arătat anul trecut. Iar acum, cu venirea lui Dănciulescu, sigur ştacheta se va ridica din nou în atac. Speranţe pentru un sezon bun! În campionat, în Europa nu-mi prea fac iluzii...

Comentarii

Steluta a spus…
Coman ar fi fost cea mai buna alegere. Dar cred ca noua ne place sa jucam fara portar, e mai senzational asa:)) Sunt de acord cu tine si in privinta apararii. Problema e acum ca jucatorii astia mai rasariti pe care ii avem s-ar putea sa plece, (Torje, Andrei Cristea) iar daca o sa se intemple asa, ne meritam soarta... de caini!:))
Canguru' a spus…
Sper sa aiba si Ando un cuvant de spus, nu poate sa-i lase sa-i dea jucatorii cu care si-a facut si el o strategie. Destul l-au incurcat in perioada de pregatire, cu lipsa transferurilor pe care le-a cerut

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!