Concurs de împuşcături


Our dear Oana anunţă pe blogu' ei un concurs de scenarii poliţiste (aşa îmi place mie să gândesc o carte, ca un scenariu de film). Mai exact, Romanian Crime Writers Club şi Crime Scene Publishing organizează un concurs de romane poliţiste pentru scriitorii începători, am înţeles eu, că doar n-o să ne batem în pix cu George Arion sau Oana Stoica Mujea...

Cine e interesat, poate intra pe aici şi citi regulamentul, mai exact ce trebuie făcut. În mare, trebuie să tastezi o idee, s-o înveleşti în carte, nu în ziar, s-o trimiţi până pe 15 octombrie de pe o adresă mai de Doamne-Ajută Oanei pe mail, că dacă nu, intră în Spam şi te rade cum rade Lala criminalii, apoi aştepţi să vezi dacă ai câştigat.

Scrisăi de concursu' ăsta, că mă înscrisăi şi eu, deocamdată verbal... Practic, mai la toamnă, cu temele făcute... Altfel nu aminteam o iotă, că doar nu a dat şi Oana vreo cafea până acum, de când ne cunoaştem, ca să-i fac reclamă!

Comentarii

Geocer a spus…
Eu zic sa ai inspiratie la scris si bafta la concurs. Poate ca ne dai si tu maine-poimaine autografe, ca Oana babana !
Canguru' a spus…
As vrea s-o vad pe Oana stand la coada pentru un autograf de-al meu :))

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!