Sunt un câine!

În timp ce scriam azi un fel de eseu, am avut o revelaţie! Mi-am dat seama că sunt un câine!

Sunt un câine pentru că încă tânjesc după joacă şi sunt înnebunit după copii.
Sunt un câine pentru că sunt credincios faţă de cei pe care-i iubesc!
Sunt un câine pentru că mă hrănesc dintr-o mângâiere sau un simplu alint, iar dacă el nu vine, aştept cuminte...
Sunt un câine pentru că nu muşc mâna celui care m-a hrănit.
Sunt un câine pentru că toată lumea mă simpatizează, dar nimeni nu mă vrea...
Sunt un câine pentru că fac aport către toată lumea care are nevoie de ajutorul meu.
Sunt un câine pentru că mă las călcat în picioare de toată lumea, fără ca măcar să mârâi.
Sunt un câine pentru că vreau să văd pe toată lumea dând din coadă fericită.
Sunt un câine pentru că pisicile fac ce vor din mine...
Sunt un câine din foarte multe alte motive...

Comentarii

Steluta a spus…
In alta ordine de idei si cu alte cuvinte, esti prea bun!!!
Raluca Nicula a spus…
E clar! Şi eu am nevoie de o cuşcă :D
Ileana Andrei a spus…
Deci iti plac pisicutzele. Asta stiam deja :-). Da esti prea bun....Vorba aia a englezului "Good things happen to those who wait" e de mare kkt. Sau mai trebuie sa asteptam...:-)
Canguru' a spus…
Steluţa, am uitat să spun că "Sunt un câine pentru că în week-end mă îmbrac în alb-roşu şi ţopăi, fiindcă *Cine sare este câine, hei, hei!*"
Raluca, dacă toţi cei care s-au regăsit în cuvintele alea vor dori să se reconvertească, atunci ar fi nevoie de o nouă biobază la Smeura
Canguru' a spus…
Ile, englezii ăştia trăiesc mult, că nu prea se enervează, de-aia vorba e a lor. Cum naiba să se potrivească la olteni?

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!