Top 10 nefăcute

De mai bine de două săptămâni pun pe hârtie , ca să nu le uit, lucrurile de care n-am avut parte până la vârsta de 35 de ani, pe care aş fi vrut să le fac sau să le am, dar destinul mi le-a refuzat. Unele sunt chestii importante, altele sunt mofturi. Cert e că timpul lor a trecut...

1. N-am văzut America
Ştiu, se spune "Să vezi Parisul şi apoi să mori", dar eu aş fi vrut să trec dincolo de Ocean, pe Tărâmul Făgăduinţei. Întotdeauna mi-a plăcut stilul de viaţă american, nu o dată mi-am dorit să trăiesc acolo. Miami, dacă nu LA...
2. Frăţior pentru Erika
Ca orice tată mare iubitor de fotbal, şi eu aş fi vrut să am un mic fotbalist! Să mă joc cu mingea cu el, să-l duc la stadion, să-l văd... E târziu acum.
3. Nu ştiu să schiez
Bănuiesc că nu e mare lucru, dar mi-am dorit întotdeauna să schiez, să simt plăcerea alunecării pe zăpadă într-un tablou feeric de iarnă.
4. Nu sunt perfect
Am mai scris zilele astea despre perfecţiune. Mi-aş fi dorit, dar nu s-a putut. Poate într-o altă viaţă...
5. Nu mi-am făcut publică invenţia
Am impresia că am descoperit ceva care va salva multe vieţi, foarte multe... Şi nu de ieri, de azi, ci de mai bine de 15 ani! Dar de unul singur nu pot demara cercetări, şi nici nu am găsit pe cineva care să fie interesat. Ceva-ceva am făcut eu şi a dat rezultate. Am amintit de ea în cartea pe care azi-mâine o termin, dacă îi sare cuiva în ochi, e OK
6. N-am forţă în mâini
Niciodată nu am reuşit să rup un măr în două, să ţin o minge de fotbal într-o singură mână, prinsă între degete... Abia dacă reuşesc cu una de handbal. Mi se pare ciudat, fiindcă nu sunt chiar un amărât fără putere...
7. N-am perciuni
Este una dintre durerile mele adolescentine, care s-a prelungit în timp până azi. Nu mi-au crescut niciodată perciuni, iar barba mea e o glumă, parcă am 15 ani, aşa creşte. Cel mai mult mă enervează când mă tund şi arăt ca dracu' fără perciuni
8. Mi-am ratat cariera
În copilărie visam să fiu poliţist. Chiar şi acum, dar e prea târziu. Aş vrea să împart dreptatea în lume, pe străzi să asigur ordinea, să dau amenzi şi să fiu incoruptibil. Sunt penibil, nu?
9. N-am sădit niciun copac
Nu ţin cu tot dinadinsul să ridic o casă, ca-n zicala celebră, dar un copac aş fi dorit să-l plantez. Măcar unul... Din fericire, se pare că e singurul lucru pe care mai pot să-l fac, dintre toate cele enumerate mai sus.
10.
A zecea există, dar e secretă, o ţin pentru mine...

Comentarii

Geocer a spus…
De fapt, se zice : "Vedi Napoli e puoi mori". N-are treaba cu Parisul.
Fotbalist inca poti sa mai faci. Sunt convins ca n-ai ajuns la andropauza.
Sa schiezi e usor. Cand eram copil, imi faceam schiuri din ulucile de la gard si ma dadeam cu ele de statea mata-n coada.
Restul sunt chestii copilaresti.Auzi, sa fii perfect !!!! Ce copilarie !
Canguru' a spus…
CE SA VAD LA NAPOLI, MAFIOTI? NICI MACAR PIZZA NAPOLETANA NU E BUNA, E CU PESTE

PS - nu stiu de ce naiba am scris cu CAPS, dar nu mai am chef sa modific
Ileana Andrei a spus…
America mai ai timp sa o vezi, fratior pentru Erika nu e tarziu dar nu trebuie sa vrei numai tu :-), de schiat nu e mare pierdere ca nu stii, restul le poti face.
Care e inventia? Stii ca-s curioasa rau.
Canguru' a spus…
Ile, America nu ma asteapta cu bratele deschise, am nevoie de viza si nu cred ca acum am sanse sa o obtin. Poate peste cativa ani buni, desi nu stiu ce va mai fi atunci.
E tarziu pentru un copilas, ca nu vreau sa ii zica la scoala copiii ca a venit bunicu' sa te ia...
Iar inventia... Asteapta sa iasa cartea. Stiu ca mori de curiozitate, dar ce-mi mai place sa te chinui!
EmaPirciu a spus…
1. America, de fapt, nu e chiar asa departe. Timp mai e destul.
2. Fratior pentru Erika, da, e tarziu. Ai dreptate. Vezi partea buna a lucrurilor. O sa te bucuri de doua ori mai mult de nepotel.
3. Nici eu nu stiu sa schiez, dar iarna e aproape. Te duci cu Erika intr-una din zilele in care e in tabara. Ii faci o vizita si, pe langa ca inveti sa schiezi, petreceti si putin timp amandoi.
4. Perfect? N-ai avea niciun farmec. Oricum, un prim pas ar fi sa renunti la ideea aia fixista cu Base...
5. O sa o faci cand apare cartea. Pana acum e cea mai usor de realizat.
6. Ruptul marului e o chestiune de tehnica, nu de forta. Mie imi iese in 88% din incercari.
7.De fapt, putin par pe fata e o binecuvantare pentru sotie, care banuiesc ca nu stramba din nas ca o inteapa inceputul de barba.
8.De ce viseaza toti baietii cand sunt mici sa se faca politisti sau soferi pe camion?
9. Amicii tai de la PDL fac destul de des plantari de pomi ca e bine la imagine... vorbesti cu ei si gata. Sau il rogi pe George sa te lase sa plantezi un pom in gradina lui.
10. Asta e tot secret.
Canguru' a spus…
Ema, merci, m-au amuzat raspunsurile tale! La 2 ar fi urmat si un "la cat esti de batran..." :))
La ideea cu Base o sa renunt in 3-4 ani, nu mai e mult. Si apropo, am uitat, sofer de tir m-am visat de cateva ori, nu mi-am dorit neaparat...
EmaPirciu a spus…
Pe-aia cu batranetea o pastrez pentru George.

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!