Atenţie, trec peşti!

Am o jenă să merg în Deltă. Nu ştiu de ce, un complex prostesc legat de ţânţari... Nu merg în Deltă că sunt ţânţari. Sunt ciudat, ştiu, mi s-a mai spus. Chestia e că n-o să mă vedeţi în Deltă decât când daţi cu Raid peste tot. Asta deşi pe mine nu mă muşcă ţânţarii...

Am vorbit recent cu cineva care a fost vara asta în Deltă şi care mi-a spus că a fost fain. De fapt, toată lumea care vine din Deltă îmi spune că e mişto acolo, şi cred că ar fi super de tras un card de poze... Foarte tare mi-a plăcut când mi-a zis că pe canalele navigabile există semne de circulaţie la fel ca cele de pe străzi, numai că sunt puţin adaptate situaţiei.

Adică cum? Există semne cu "Atenţie, trec peşti"? Sau "Parcarea interzisă! În caz contrar, barca va fi ridicată"? "Atenţie la rechini"? "Sens Unic"? "Atenţie, se lucrează"? "Parcare pentru handicapaţi"? "Ieşire către Autocanalul Soarelui"? "Atenţie, cad pescăruşi"? "Interzisă joaca cu hidrobicicletele şi waterboard-ul"? Prea tare!

Şi mai am nişte întrebări: Dacă faci pana prostului, o iei înot până la prima benzinărie, cu sticla în dinţi? Cum e ilustrat semnul "Atenţie, se lucrează": în loc de om cu sapa, ce apare, om cu găleata? În dreptul unei şcoli, copiii de pe semn ce fac, înoată în loc să alerge? Mi-e rău! Mă doare burta de râs!

Promit că dacă văd semnele astea de circulaţie, primul drum e în Deltă!

Comentarii

Oana a spus…
Foarte misto, intr-adevar! Tre sa merg si eu in delata :P
Angela Ribus a spus…
Cred ca in loc de roata de rezerva au o pereche de vasle de rezerva. :)
Andrei Răduţu a spus…
Foarte penal:))...au si semafoare ?:))

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!