Copii sau preşedinte?

Astăzi, 20 noiembrie, se sărbătoreşte în întreaga lume Ziua Copiilor la McDonald's. Fundaţia Roland, care aparţine lanţului de restaurante american, strânge în această perioadă bani pentru a-i ajuta în diferite moduri pe micuţii aflaţi în suferinţă, sau cu o viaţă dificilă. Timp de o săptămână, Mac-ul donează câte 1 leu din valorea fiecărui meniu Happy Meal Fundaţiei, o altă sursă de bani fiind la îndemâna tuturor: puşculiţa care se află lângă casele de marcat.

În perioada asta am fost zilnic la Mac, fiind solidar cu campania. Aici se poate vedea forţa grupului, ajutând fiecare cu câte un pic pentru binele copiilor amărâţi din întreaga lume, nu mergând la vot şi punând ştampila pe un rahat de candidat. Mor de nervi când mi se reproşează că de ce nu mă duc la vot, că sunt un inconştient, ba chiar am fost şi jignit de cineva care nu mai avea argumente cu care să mă combată! Vezi Doamne, votul meu contează! Contează pe dracu'! Se pişă toată lumea pe votul meu, fie că-l dau, fie că nu-l dau şi intru în spectrul celor indiferenţi!

Dacă vrei cu adevărat să te simţi util în lumea asta, ajută pe cineva aflat în dificultate, implică-te în campanii umanitare sau donează sânge. Eu zilele astea le-am făcut pe toate. Nu mă interesează să votez! Am altceva mai important, civic, de făcut. Duminică mă voi duce la McDonald's din nou şi am să ajut, cu "votul" meu, încă un copil!

Comentarii

Geocer a spus…
Pai parca ziceai ca s-a inchis McDonald's-ul din centru. Sau a fost alarma falsa?
In al doilea rand, ai si tu dreptate : cand esti prea tanar (sub 18 ani) ca sa mergi la vot, ajuti cum poti.
Canguru' a spus…
Vorbeam de ala de la Gara. Merita un drum pana acolo

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!