Cel mai tare banc din lume

Cică Reader's Digest a decis recent, după un studiu propriu, care este cel mai tare banc din lume! Glumeţul care a spus bancul a primit 1.000 de dolari, cam puţin aş spune eu pentru o asemenea titulatură pompoasă. Dar, sincer, e un banc foarte bun!

"Un tânăr pleacă la vânătoare. La un moment dat, ţinteşte şi împuşcă o raţă, care însă pică în curtea unui ţăran. Acum, atât vânătorul, cât şi ţăranul, îşi revendică prada. Cum nici unul nu a cedat, ţăranul a venit cu o propunere: să joace <ţărăneasca>. Deoarece orăşeanul habar nu avea despre ce joc e vorba, binevoitor, ţăranul i-a explicat:
- Ne lovim între picioare cât putem de tare, iar cine ţipă mai puţin ia raţa.
Tânărul vânător este de acord cu propunerea şi jocul începe. Ţăranul loveşte primul, cu toată puterea. Orăşeanul se prăbuşeşte de durere, strânge din dinţi, dar nu ţipă deloc. Se ridică cu greu şi îi spune ţăranului:
- Acum e rândul meu.
- Nuuu…, răspunde ţăranul rânjind. Poţi să păstrezi raţa".

Zilele trecute am citit şi eu un banc super-tare într-o revistă de timp liber, scuze, dar nu mai ţin minte care. Am râs cu glas tare, ce nu mi s-a mai întâmplat demult:

"Un indian călare pe o frumuseţe de armăsar alb se îndrepta galop către soţia lui, indianca, ce spăla rufele la râu. La un moment dat, indianul opreşte calul pe marginea unei prăpăstii, o piatră se desprinde din copita armăsarului, se rostogoleşte şi se opreşte fix în capul indiancei, omorând-o pe loc! Indianul se dă jos repede, constată tragedia şi zice, cu mâinile pe cap:
- Încă o maşină de spălat distrusă de calcar!"

Comentarii

Andrei Răduţu a spus…
Da...auzisem si eu de asta cu cel mai tare banc din lume, dar nu mi se pare cine stie ce...mult mai caterincos al doilea banc;))...toate cele bune:)
Anonim a spus…
[B]NZBsRus.com[/B]
Dismiss Sluggish Downloads With NZB Files You Can Rapidly Search Movies, PC Games, Music, Software and Download Them at Electric Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet Search[/B][/URL]
Anonim a spus…
You could easily be making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat backlinks[/URL], It's not a big surprise if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known methods to build an income online.

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!