What a goal!

Dacă e duminică, e zi de relaxare şi de fotbal. Vă mai aduceţi aminte de Dragan Stojkovic? Eu da, pentru că l-am văzut pe viu la meciul Dinamo - Olympique Marseille 0-0 din 1992, în Groapă. Ce echipă frumoasă aveam atunci, cu Dorinel Munteanu, Selymess, Prunea, Gică Mihali (idolul meu pe vremea aceea), cu piteştenii Costel şi Marian Pană şi Marius Priseceanu, sau cu gurile de foc Hanganu, Gerstenmajer şi Marian Savu şi, nu în ultimul rând, cu unul dintre cei mai buni străini care a jucat în campionatul românesc de fotbal, albanezul Sulejman Demollari. Pe vremea aia eram fan Olympique Marseille, îi iubeam pe Jean Pierre Papin şi pe croatul Alen Boksic, dar îmi plăcea la nebunie şi ghanezul Basile Boli, căruia îi făcusem şi un profil în cărbune şi-l atârnasem ca poster în cameră.

Revenind la Dragan Stojkovic, un mare jucător sârb, am văzut azi prin intermediul unui newsletter la care sunt abonat, un gol marcat de el din postura de antrenor! Şi ce gol! Se vede că a fost bun... Foarte bun!

Comentarii

Geocer a spus…
Adica, din atatea echipe argesene, tu ti-ai gasit sa tii cu Olympique Marseille? Rusineeeeee
Canguru' a spus…
Regret, dar Albota nu avea echipa atunci...
Geocer a spus…
Poate ca nu, dar macar un AS Paduroiu tot s-ar fi gasit !

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!