Barca sau Real?

Sunt mare fan al ambelor echipe şi de fiecare dată El Clasico îmi provoacă o plăcere imensă, indiferent de deznodământ. Este probabil singura confruntare în care las orgoliile şi simpatiile la o parte şi mă bucur de spectacol. Şi se anunţă mare spectacol, pentru că Realul are de răzbunat acel incredibil 2-6 din ultimul joc! De-aia au şi redevenit galactici, de-aia au investit aproape 300 de milioane de euro într-o singură vară!

Acum, singura îngrijorare constă în probabila absenţă a unora dintre fotbaliştii mei favoriţi: Zlatan Ibrahimovic şi Lionel Messi vs Cristiano Ronaldo şi Ruud Van Nistelrooy. Din fericire Ronaldo a revenit în meciul din Liga Campionilor, dar s-a văzut că e nerefecut. Sper să nu lipsească idolul meu Zlatan, în rest, fie ce-o fi...

Odată şi-odată tot am să văd El Clasico pe viu! M-am jurat şi sper să mă ţin cât mai curând de cuvânt...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

JURNAL DE CĂLĂTORIE (10): Djurgarden

Am învins balaurul Helicobacter pylori!

Piteștiul nu e în Oltenia!